مرد متهم به همسرکشی در حالی با درخواست قصاص اولیای دم روبه‌رو شده که در دادگاه قتل را انکار کرد.
کد خبر: ۸۲۱۰۱۴

به گزارش جام‌جم، در این پرونده حامد متهم است 11 خرداد سال 92 همسر دومش را در خانه به قتل رسانده است. او در بازجویی به قتل اعتراف کرد، اما در ادامه آن را انکار و ادعا کرد، فردی ناشناس با ورود به خانه‌شان همسرش را به قتل رسانده است.

صبح دیروز متهم به قتل در شعبه 10 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی قربان‌زاده محاکمه شد.

در ابتدای این جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: متهم در بازجویی‌ها به جرمش اقرار و صحنه جرم را هم بازسازی کرده است. با توجه به دلایل موجود در پرونده، حامد از نظر دادسرا مجرم است و برای او تقاضای مجازات قانونی دارم. اولیای دم مقتول هم برای دامادشان تقاضای قصاص کرده و گفتند: به هیچ عنوان حاضر به بخشش او نیستند. رئیس دادگاه پس از تفهیم اتهام به حامد، از او خواست به دفاع از خود بپردازد. حامد هم با رد اتهامش گفت: به خاطر اختلاف‌هایی که با همسر اولم داشتم، از او جدا شده و با مقتول ازدواج کردم. ما زندگی خوبی داشتیم و انگیزه‌ای برای قتل همسرم نداشتم. روز حادثه ساعت 8 صبح از خواب بیدار شده و با جسد همسرم در آشپزخانه روبه‌رو شدم. در ورودی خانه نیز نیمه‌باز بود. با داد و فریاد از همسایه‌ها کمک خواستم.

رئیس دادگاه سپس بخشی از اعترافات متهم را درباره قتل همسرش خواند که او با انکار این اعترافات گفت: من مطمئن هستم که فردی وارد خانه ما شده و همسرم را به قتل رسانده است. در ادامه این جلسه همسر سابق حامد و یکی از همکاران مقتول به عنوان مطلع در جایگاه قرار گرفتند.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها