بزرگ ترین محموله پارچه قاچاق توقیف شد

اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی ، بزرگ ترین محموله قاچاق پارچه را در یک انبار در جنوب تهران توقیف کرد.
کد خبر: ۸۲۰۱۸

چندی پیش در پی گزارش مردمی در خصوص حمل کالای قاچاق از یک گاوداری با خودروهایی شبیه خودروهای حمل زباله ، ماموران اداره سوم پلیس آگاهی با استقرار در اطراف این محل ، چند خودرو را که به طرز ماهرانه ای انواع کالای قاچاق از جمله داروهای مورد نیاز کودکان را در این خودروها جاسازی کرده بودند ، کشف و ضبط کردند.

سرنخ

در مرحله بعدی ، ماموران با سرنخ هایی که در این ارتباط به دست آوردند ، فعالیت یک باند از قاچاقچیان حرفه ای را زیر نظر گرفتند و سرانجام روز گذشته در یک بنگاه باربری در جنوب تهران ، 10 کامیون حامل پارچه قاچاق را توقیف و 10 نفر از عوامل این باند را دستگیر کردند.

حمایت از تولیدکنندگان

سرهنگ بهزاد قاسمی ، رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی در این خصوص به خبرنگار ما گفت : اعضای این باند از چندی پیش به صورت غیرمحسوس تحت کنترل بودند و پس از شناسایی محلهایی که کالاهای قاچاق در آن انبار می شد ، تیمهای عملیاتی و ضربت پلیس ، اعضای باند را دستگیر و 10 کامیون حاوی بیش از 20 هزار طاقه پارچه و انواع داروهای مورد نیاز کودکان را کشف و ضبط کردند. رئیس اداره سوم پلیس آگاهی افزود: یکی از موارد مهم در پلیس آگاهی ، ایجاد بستر مناسب برای فعالیت سالم اقتصادی و حمایت از تولیدکنندگان است . وی افزود: امنیت شغلی تولیدکنندگان زمانی معنا و مفهوم می یابد که فعالیت باندهای مافیایی قاچاق عملا متوقف شود و در این خصوص پلیس آگاهی با توجه به دستورالعمل های صادره از سوی سردار تقی زاده ، رئیس پلیس آگاهی ، از فعالیت اقتصادی سالم حمایت می کند.

کنترل

قاسمی در ادامه خاطرنشان کرد: این محموله یکی از بزرگ ترین محموله های قاچاق پارچه است که در چند سال اخیر کشف شده است و ارزش ریالی آن نزدیک به یک میلیارد تومان است که این محموله تاثیر فراوانی در روند فعالیت کارخانه های نساجی کشور داشت . وی افزود: پرونده متهمان بزودی برای صدور حکم قانونی به محاکم قضایی ارسال خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها