تنور فوتبال ایران، این بار با تقابل مربیان مطرح گرم می‌شود

جنگ نیمکت‌ها در لیگ پانزدهم

پرسپولیس در شرایطی این روزها کار آماده‌سازی خود را برای شرکت در لیگ پانزدهم در اردوی ترکیه دنبال می‌کند که تا اینجای کار حاصل دو دیدار دوستانه این تیم یک تساوی و یک برد بوده و ظاهرا برانکو از شرایط تیمش راضی است.
کد خبر: ۸۱۸۰۷۲

شاگردان برانکو ایوانکوویچ طی روزهای گذشته در اردوی ترکیه ابتدا برابر تیم باشگاهی گنجلربیرلی با تساوی بدون گل متوقف شدند، اما در دومین بازی و در دیدار با تیم المپیک ترینیدادوتوباگو با حساب 2 بر صفر و با گل‌های علی علیپور و میلاد کمندانی به برتری دست یافتند.

او پس از بازی به فارس گفت: بازیکنان به‌خاطر فشار تمرینات روزهای گذشته، شادابی لازم را در این بازی نداشتند و از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم خوب استفاده نکردند بنابراین باید با کار مضاعف و سانتر روی دروازه در ادامه بهتر شویم.

برانکو درباره شرایط پرسپولیس در اردوی ترکیه تصریح کرد: از بازیکنان راضی هستم که با انگیزه بالا تمرینات خود را دنبال می‌کنند. ما حتی در بازی اول هم خوب بودیم در برخی لحظات چه از نظر تاکتیکی و چه قدرت بدنی سرتر از حریف بودیم. به هر حال طبیعی است که اشتباهاتی هم وجود داشت، اما باید کار کنیم تا برطرف شود.

سرمربی پرسپولیس درباره قرعه‌کشی لیگ و اولین حریف این تیم یعنی پدیده گفت: ما باید با همه تیم‌ها بازی کنیم قرعه‌کشی برایمان اهمیت ندارد تلاشمان این است که هر چه باکیفیت‌تر باشیم. همه بازی‌ها برای ما به یک اندازه اهمیت دارد.

برانکو در پاسخ به این پرسش که قول قهرمانی به هواداران می‌دهید، گفت: هزاران قول می‌توان داد، اما معلوم است که پرسپولیس به‌خاطر قدمت و جایگاهش همیشه برای قهرمانی تلاش می‌کند، اما نمی‌خواهیم قول بدهیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: می‌خواهیم بازی به بازی بهتر شویم. می‌خواستیم بازی‌های بیشتری برای آماده‌سازی تیم تا قبل از شروع لیگ داشته باشیم، اما زمان برای این کار وجود ندارد. چیزی که من را خوشحال و راضی می‌کند این است که بازیکنانم روزبه‌روز انگیزه‌شان برای کار بیشتر می‌شود. امیدوارم هر چه سریع‌تر تیم را تکمیل کنیم و پیشرفت ما بیشتر باشد و دقیق‌تر از قبل کار کنیم. مشکل اساسی ما این بود که زمان زیادی طول کشید تا بتوانیم تیم را ببندیم. برخی بازیکنان هم خیلی دیر به جمع ما ملحق شدند.

سومین و آخرین بازی تدارکاتی پرسپولیس در ترکیه فردا (سه‌شنبه) برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها