تیم ملی والیبال آمریکا با پیروزی بر لهستان و کسب مقام سومی به کار خود در لیگ جهانی سال 2015 پایان داد.
کد خبر: ۸۱۸۰۶۱
کسب مقام سومی آمریکا در لیگ جهانی والیبال

به گزارش ایرنا، لیگ جهانی والیبال سال 2015 که از روز شنبه 26 اردیبهشت ماه با دیدار پرتغال و هلند در سطح دو آغاز شده بود، امروز پس از 64 روز رقابت به پایان می رسد.

در دیدار رده بندی مرحله نهایی لیگ جهانی که به میزبانی برزیل در شهر ریودوژانیرو برگزار شد، دو تیم لهستان و آمریکا تیم های صعود کننده از گروه B دور مقدماتی سطح یک به مصاف یکدیگر رفتند که آمریکا مدافع عنوان قهرمانی سال گذشته این رقابت ها موفق به شکست سه بر صفر لهستان شد.

شاگردان آنتیگا سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 23 مغلوب آمریکا شدند و به جایگاه چهارم این رقابت ها اکتفا کردند.

تیم ملی والیبال آمریکا که تا کنون دو مدال طلا، یک نقره و دو برنز در 25 دوره گذشته این رقابت ها کسب کرده بود، با این پیروزی مدال برنز جام بیست و ششم را نیز به کارنامه خود در لیگ جهانی افزود و شش مداله شد.

تیم های آمریکا و لهستان در دور مقدماتی سطح یک نیز چهار به مصاف یکدیگر رفته بودند که سه پیروزی و یک شکست برای آمریکا نتیجه این چهار مسابقه بود.

دو تیم فرانسه و صربستان نیز در دیدار نهایی لیگ جهانی والیبال به مصاف یکدیگر می روند تا قهرمان بیست و ششمین دوره لیگ جهانی معرفی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها