رئیس جمهور با تاکید بر پیگیری مصوبات جلسات هیات دولت در استانها گفت دفتر پیگیریهای ویژه دولت در هر استان دایر می شود و معاون اجرایی رئیس جمهور هم مسئول پیگیری مصوبات دولت در استانهاست.
کد خبر: ۸۱۶۰۷

به گزارش واحد مرکزی خبر آقای احمدی نژاد در جمع پرشور مردم دره شهر در جنوب غرب استان ایلام افزود ما طبق زمانبندیهای مشخص، روند اجرایی شدن مصوبات دولت را در استانها به دقت بررسی می کنیم تا ضعفها و قوتهایمان مشخص شود.
وی اضافه کرد بر اساس برنامه ریزیها، هیئت دولت هر دو هفته یک بار به یکی از استانها سفر می کند و ما در مجموع هر 15 ماه یک بار به همه استانهای کشور سرکشی خواهیم کرد و در طول چهار سال سه بار به هر استان خواهیم رفت.
رئیس جمهور دولت را خدمتگزار مردم دانست و افزود وظیفه دولت راهنمایی، حمایت و نظارت بر کارهاست اما قدرت بیکرانی که کشور را خواهد ساخت، قدرت ملت است و ما از ملت ایران می خواهیم خود را برای مجاهدتی بزرگ و ساختن ایرانی اباد اماده کند.
اقای احمدی نژاد جوانان دره شهری را جزو بااستعدادترین جوانان کشور دانست و گفت مطمئنم در این دوره جدید جوانان برومند دره شهری استینها را بالا می زنند و با امکاناتی که دولت در اختیار انها قرار می دهد شهرستان خود را به بهترین شهرستانها تبدیل خواهند کرد.
رئیس جمهور افزود امروز چشم همه جهان به قلم، فکر، اندیشه و توانمندی جوانان ایران اسلامی دوخته شده است و درواقع این جوانان الگویی برای همه جوانان جهان هستند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به مسئولیت و رسالت تاریخی مردم ایران برای تشکیل جامعه پیشرفته، مرفه، مقتدر و نمونه اسلامی اشاره و اضافه کرد به لطف خدا همه امکانات لازم برای اجرای صحیح این ماموریت در اختیار ماست اما برای برپایی این جامعه باید عدالت را به پا داشت چرا که محور اصلی حکومت اسلامی عدالت است.
رئیس جمهور عدالت را توزیع عادلانه امکانات در سراسر کشور دانست و گفت این به ان معناست که ما طوری امکانات را تقسیم کنیم که مانند جوانان تهرانی و اصفهانی و دیگر شهرهای بزرگ و حتی بیشتر از انان، جوانان مناطقی مانند دره شهر هم فرصت بروز استعدادهای خود را پیدا کنند.
اقای احمدی نژاد بر اراده دولت برای توزیع عادلانه امکانات منابع و فرصتها در سراسر کشور تاکید کرد و افزود ما مصمم هستیم امکانات را براساس دو معیار محرومیت و استعداد در همه مناطق کشور توزیع کنیم.
رئیس جمهور به جلسه امشب هیئت دولت در ایلام اشاره کرد و گفت در جلسه امشب بحثهای مختلفی درباره مشکلات مردم استان ایلام در دستور کار قرار گرفته است و مصمم هستیم براساس ان چشم انداز 4 ساله خدمتگزاری به مردم این استان را تصویب کنیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها