فیلم «شهر موش‌ها۲» در حالی از سه‌شنبه و در آستانه عید سعید فطر وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود که حامیان مالی آن خبر از تولید قسمت سوم این فیلم موفق و پرفروش داده‌اند.
کد خبر: ۸۱۶۰۲۰

محمدعلی مشکیان، مدیرعامل شرکت هم وطا آریا که سرمایه‌گذاری اصلی این فیلم را به‌عهده داشته است، با اعلام این خبر به مهر گفت: پس از مدت‌ها انتظار، نسخه خانگی پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران در سراسر کشور توزیع و وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

او افزود: شرکت ما که به نمایندگی از گروه مالی گردشگری، مالکیت ۷۰ درصدی فیلم شهر موش‌ها2 را براساس پروانه مالکیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختیار دارد، برنامه‌ریزی‌های خود را برای تولید قسمت بعدی این اثر یعنی «شهر موش‌ها۳» آغاز کرده است.

مشکیان با اشاره به استقبال مردم از فیلم سینمایی «شهر موش‌ها۲» در سینماها گفت: کسانی که به هر دلیل فیلم را در سینماها ندیده‌اند و حتی کسانی که فیلم را در سینماها دیده‌اند نیز برای
تجدید خاطره و در اختیار داشتن همیشگی این فیلم و تماشای مجدد آن، نسخه خانگی اثر را تهیه خواهند کرد
.

او از عرضه عروسک‌های خاطره‌انگیز این فیلم در کنار فروش DVD فیلم در تمامی فروشگاه‌های سراسر کشور هم خبر داد و افزود: این عروسک‌های خاطره‌انگیز که با بهترین کیفیت و با توجه به مسائل بهداشتی ایمن تولید شده، در اختیار کودکان عزیز قرار خواهد گرفت.

فیلم شهر موش‌ها2 ساخته مرضیه برومند سال 93 به نمایش عمومی درآمد و با فروشی معادل 12 میلیارد تومان در گیشه، عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را از آن خود کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها