توصیه می کنیم افراد حساس این فیلم و اسلاید شو را نبینند. در این گزارش بیننده شاهد صحنه‌هایی از هجوم جدید تروریست های تکفیری به دو شهر در جبهه‌های شمالی و غربی حلب در سوریه و تلفات شدید آنها خواهد بود.
کد خبر: ۸۱۴۴۷۴
هجوم  تروریستها به نبل و الزهراء شیعه نشین + اسلاید شو + فیلم

به موازات شدت گرفتن نبردها در جبهه‌های شمالی و غربی شهر حلب، تروریستهای تکفیری حملات جدید را علیه دو شهر شیعه نشین و محاصره شده "نبل و الزهراء" واقع در حاشیه شمالی شهر حلب سازماندهی و اجرا کرده اند که با مقاومت شدید رزمندگان "جنبش حزب الله سوریه" با ناکامی مطلق و تلفات سنگینی همراه بوده است.

این حمله بطور همزمان با هجوم به "حی جمعیت الزهراء و صالات لیرمون" انجام شده که طی آن صدها تروریست بین المللی با حمایت واحدهای زرهی (تانک و نفربر) و تحت پوشش آتش خمپاره و توپخانه سنگین تلاش کردند تا از محور جنوبی شهر الزهراء به داخل شهر نفوذ و پیشروی کنند که در کمین نیروهای مدافع این دو شهر افتاده و پس از نبردی سخت متحمل تلفات و خسارات سنگین نظامی و انسانی شده اند.

در این کمین تعداد زیادی از تروریستهای تکفیری کشته و زخمی شدند . در میان اجساد تروریستهای هلاک شده حتی یک نفر از اتباع سوریه دیده نمی شد بلکه آنها اتباع کشورهایی از جمله "ترکیه، چین، عربستان سعودی و چچن" بودند.

منبع عکس: مشرق

تدوین و جلوه‌های ویژه: جواد ودودزاده/جام‌جم نما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها