درگیری ارتش سوریه با گروه های مسلح تروریستی در شمال حومه حمص ادامه دارد و نیروی هوایی ارتش سوریه به مرکز اصلی گروه های تکفیری "داعش" و "النصره" در "رستن" حمله کردند.
کد خبر: ۸۱۴۰۸۴
درگیری ارتش سوریه با النصره و داعش در حمص + فیلم

درگیری شدید در شمال حمص ادامه دارد و ارتش سوریه تجمع تروریست های تکفیری مسلح در شهر رستن که جبهه النصره از بیش از یک سال قبل بر آن سیطره دارد و پست های بازرسی در محله های آن ایجاد کرده است، هدف قرار داد.

ارتش از شمال شهر رستن که آن را در تصرف دارد تروریست های تکفیری مسلح در شهر را زیر آتش گرفته است.

پل سد رستن که جنوب سوریه را به شمال آن متصل می کند، در تیررس نیروهای ارتش سوریه قرار دارد.

هواپیماهای ارتش سوریه مواضع تروریستهای تکفیری در دشت رستن که از "الحوله" تا "صحرا" سوریه امتداد دارد و مقر اصلی داعش و النصره است، هدف قرار دادند.

یکی از فرماندهان عملیاتی گفت، شهر رستن دژ اصلی عناصر تروریست مسلح جبهه النصره و بقیه گروه های تروریستی تکفیری است.

وی افزود، ارتش سوریه با دفاع شدید از مواضع خود در شمال شهر رستن روزانه خسارات مادی و تلفات جانی به عناصر تروریست وارد کرده و آماده هر نوع سناریوی احتمالی می باشد.

از سوی دیگر، رنج و مشکلات اهالی رستن بیش از سه سال است که ادامه دارد و اشخاصی که توانستند از شهر خارج شوند به ارتش سوریه پیوستند مانند ابو خالد که برای جنگ با گروه های مسلحی که این شهر را از او گرفته اند به ارتش سوریه پیوست.

وی در یکی از خطوط مقدم جبهه گفت، من از اهالی رستن هستم و تسلیم شدن در برابر تروریسم را نپذیرفتم، به همین دلیل به ارتش پیوستم تا از اهالی شهر، اقوام و نزدیکانم در رستن و تمام سوریه در برابر تکفیری های تروریست که عربستان، آمریکا و اسراییل آنان را فرستاده اند، دفاع کنم.

ارتش سوریه با استقرار در این خطوط تحرکات تروریست ها را رصد کرده و هدف قرار می دهد و سدی محکم در شمال شهر "حمص" در برابر تحرکات تروریست های مسلح ایجاد کرده است.

منبع: شبکه العالم
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها