امیرعباس اشرف، تهیه‌کننده برنامه طنز کوی نشاط با اشاره به میلاد کریم اهل بیت (ع) گفت: اهالی کوی نشاط با پخش ترانه‌ای میلاد امام حسن (ع) را تبریک می‌گویند.
کد خبر: ۸۱۳۴۶۱

به گزارش روابط‌عمومی رادیو ایران، این تهیه‌کننده با اشاره به نمایش‌های شاد و طنز این برنامه گفت: نمایش طنز کمبود محبت مقراض‌چی، نمایش بایرام و آلن سلون‌وسرمایه‌گذاری موسسات غیر‌مجاز مالی، وصال و همسر و معضلات سفر، نمایش جاسم و مرتضی در قهوه‌خانه، بخش سفارش از شما اجرا از ما، نمایش طنز اتاق عمل و عمل بیمار وسواسی، نمایش قصه مهدکودک، نمایش طنز خونه‌مادربزرگه وشخصیت‌های انسانی، آقای شهروندی و پارتی‌بازی در ماموریت‌های خارجی پخش می‌شود.

ترانه‌هایی با موضوعات شاد ازجمله ترانه سفر، غلبه بر غم و غصه، پلاتو و مصرف بیش از اندازه انرژی و وسواس رو بس کن! هم از این برنامه پخش می‌شود.

شرح شیخ در رادیو نمایش

نمایش‌های «خواستگاری» و برنامه ترکیبی نمایشی «شرح شیخ» ویژه ولادت باسعادت حضرت امام‌حسن مجتبی (ع) از رادیو نمایش پخش می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، نمایش «خواستگاری» نوشته مریم امینی داستان پیرمردی است که می‌خواهد ازدواج کند، همسر آینده خود را هم انتخاب کرده و از او خواستگاری می‌کند، اما قلب بهارنسا خانم بعد از شنیدن خواستگاری گرفته و به بیمارستان می‌رود و در این میان اتفاقات شنیدنی رخ می‌دهد. این نمایش رادیویی به کارگردانی مجید حمزه و با هنرمندی جواد پیشگر، مینو جبارزاده، احمد لشینی، زهره مجابی، مهرداد مهماندوست، شمسی صادقی، محمدرضا علی، نازنین مهیمنی، امیر منوچهری، راضیه مومیوند و تعداد دیگری از بازیگران در اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است. این نمایش به تهیه‌کنندگی شهلا نیساری ساعت 7 صبح پخش می‌شود.

برنامه ترکیبی نمایشی «شرح شیخ» به کارگردانی مهدی طهماسبی و با هنرمندی مجید حمزه، صنم صالحی و علی‌اصغر دریایی به‌مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) تولید شده که ساعت 10 و 30 دقیقه به مخاطبان ارائه می‌شود.

و خدایی که در این نزدیکی است برای شب‌های قدر

برنامه و خدایی که در این نزدیکی است ویژه شب‌های قدر با اجرای فرزاد حسنی از رادیو جوان پخش می‌شود.

این برنامه در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان از ساعت 23 پخش می‌شود. فرازهایی از دعای ابوحمزه ثمالی محور برنامه است. قرائت زنده دعای جوشن کبیر در استودیو توسط استاد رضوی‌نژاد از بخش‌های دیگر برنامه است. ساعت 2 بامداد هم مراسم احیا در استودیو برگزار می‌شود. حسینی، اصغری و حجت‌الاسلام قائم مقامی از کارشناسان برنامه هستند .

همچنین مراسم لیالی قدر حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شب‌های قدر به صورت مستقیم از ساعت 22 تا 3 بامداد از رادیو تهران پخش می‌شود. احمد برمر، تهیه‌کننده برنامه‌های شب‌های قدر رادیو تهران گفت: ویژه‌برنامه قدر خوبان از ساعت 22 به صورت مستقیم از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) روی آنتن می‌رود . وی از برگزاری مسابقه در استودیو رادیو تهران نیز خبر داد و گفت: مسابقه مفتاح در قالب پرسش و پاسخ از شنونده‌ها از یکشنبه 14 تیر به مدت پنج شب از ساعت 18 تا 19 پخش خواهد شد . در این مسابقه به رویدادهای مهم در دوران زندگی حضرت علی (ع)، اصحاب و یارانشان و زندگینامه حضرت اشاره می‌شود. برنامه «گواه تاریخ» 21 رمضان ویژه شهادت حضرت امیر از ساعت 9 تا 12 و 15 دقیقه و جمعه 23 رمضان نیز ویژه‌برنامه «خانه بدون علی» از ساعت 7 و 30 و «ویژه 23 رمضان» ساعت 9 تا 10 و برنامه «ندای وحی» از ساعت 18 تا 19 تقدیم مخاطبان می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها