نمایش رادیویی نفوس مرده به کارگردانی اکبر زنجانپور امروز ساعت 16 از رادیو نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۸۰۵۴۵۸
نفوس مرده در رادیو نمایش

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، داستان این نمایش به تهیه‌کنندگی شهلا نیساری، درباره مرد حقه‌بازی است که نقشه‌های عجیب در سر دارد تا این‌که راهی یک شهر گمنام می‌شود و دوستان جدید و بانفوذ پیدا می‌کند. در نمایش نفوس مرده میرطاهر مظلومی، بهرام ابراهیمی، بهناز بستان‌دوست، علی میلانی، افسانه محمدی و... بازی می‌کنند.

نسیم عدالت برای مهریه

برنامه «نسیم عدالت» که امروز ساعت 10 و 30 دقیقه از رادیو تهران پخش می‌شود، به موضوع مهریه می‌پردازد.

این برنامه امروز به پرسش‌های شنوندگان درباره نرخ قانونی مهریه و چگونگی محاسبه آن پاسخ می‌دهد. قانون جدید درباره مهریه، بهترین مبلغ مهریه و نکات حقوقی آن و... در این برنامه بررسی می‌شود.

کارشناسان حقوقی قوه قضاییه و وکلا در این برنامه حضور می‌یابند تا به مشکلات و پرسش‌های شنوندگان درباره مسائل حقوقی پاسخ دهند. همچنین برنامه «عصر اقتصاد» امروز ساعت 13 و 30 دقیقه در رادیو تهران به بررسی پیامدهای تک‌نرخی شدن می‌پردازد. در این برنامه شاه‌ویسی، کارشناس اقتصادی و محسن صالحی، استاد دانشکده علامه طباطبایی حضور دارند.

آموزش موسیقی در رادیو فرهنگ

کیوان ساکت امروز ساعت 14 و 30 دقیقه در برنامه نیستان رادیو فرهنگ، دستگاه راست پنجگاه را به شنوندگان معرفی می‌کند.

وحید رستگاری، کارشناس و تهیه‌کننده برنامه نیستان با کیوان ساکت درباره دستگاه راست پنجگاه به عنوان یکی از دستگاه‌های موسیقی ایرانی گفت‌وگو می‌کند. همچنین ندا رادمهر در بخش دیگری از این برنامه با لوریس چکناواریان، رهبر ارکستر سمفونیک تهران گفت‌وگو می‌کند. گفت‌وگو با کوروش متین، آهنگساز و نوازنده سنتور درباره آلبوم «چندگاه» که تازه‌ترین اثر کوروش متین است، از دیگر بخش‌های برنامه نیستان خواهد بود.

سفیران رمضان در رادیو معارف

برنامه سفیران رمضان امشب ساعت 22 و 45 دقیقه از رادیو معارف پخش می‌شود. در این برنامه، حجج‌اسلام محمدمهدی ماندگاری و حسین ملانوری در حوزه‌های مختلف و تخصصی به مبلغان آموزش می‌دهند. شیوه‌های تبلیغی نوین در ارائه مفاهیم دینی، اهداف و پیام‌های تبلیغ دین، چگونگی تعامل مبلغ با مستمعین، معرفی منابع مطالعاتی برای سخنرانی و خطابه، ترویج سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی و موضوعات تبلیغی ماه مبارک رمضان از جمله محورهای آموزشی برنامه سفیران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها