قیمت سفره ایرانی به روایت بانک مرکزی

همه چیز گران شد جز دخانیات!

رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از احتمال تغییر در قیمت روغن نباتی و لبنیات با مصوبه کارگروه کنترل بازار خبر داد و گفت: بتازگی کارگروه تنظیم بازار درخواست افزایش قیمت این دو کالا را به سازمان حمایت ارجاع داده است.
کد خبر: ۸۰۴۱۸۵

محمود نوابی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به بخشنامه معاون اول رئیس‌جمهور مبنی بر هماهنگی هرگونه افزایش قیمت با کارگروه تنظیم بازار، اظهار کرد: کارگروه تنظیم بازار دو مورد درخواست افزایش قیمت را برای بررسی بیشتر به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ارجاع داده که بر این اساس، تقاضای تولیدکنندگان لبنیات و روغن نباتی برای بررسی کارشناسی قیمت، در دستور کار قرار گرفته است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: نتیجه بررسی‌های کارشناسی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در این‌باره به کارگروه تنظیم بازار اعلام می‌شود تا تصمیم‌گیری نهایی در این مورد صورت گیرد. در این میان، ممکن است کارگروه نظر سازمان حمایت را تائید کند و ممکن است افزایش یا کاهشی روی درصد افزایش قیمت پیشنهادی از سوی سازمان حمایت، اعمال کند.

وی تصریح کرد: هر آنچه کارگروه تنظیم بازار برای افزایش قیمت این دو کالا مصوب کند، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ناظر بر حسن اجرای آن خواهد بود و اجازه تخلفات را نخواهد داد ؛ اما تا زمانی که کارگروه نظر نهایی را اعلام نکند، هرگونه افزایش قیمتی در بازار، تخلف به حساب می‌آید.

رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان خاطرنشان کرد: بتازگی افزایش نرخ خدمات دفاتر پلیس+10 نیز مصوب شده که بر این اساس، در تفاهم‌نامه‌ای که با نیروی انتظامی به امضا رسیده، نرخ خدمات در سال ۹۴ تغییر کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها