کارلتو: دو سال خوب را در رئال مادرید پشت سرگذاشتم

اخراج آنچلوتی؛ پایان یک فصل بی‌جام

تنها سه روز پس از پایان رقابت‌های این فصل لالیگا، فلورنتینو پرس تصمیم‌اش را درباره کارلو آنچلوتی گرفت و او را از رئال مادرید اخراج کرد.
کد خبر: ۸۰۲۲۱۳

این تصمیم در پایان نشست فوق‌العاده باشگاه مادریدی گرفته شد تا کارلو آنچلوتی نهمین قربانی پرس در 12 سال گذشته باشد. ویسنته دل بوسکه، کارلوس کی‌روش، کاماچو، گارسیاـ رمون، لوکزامبورگو، لوپس کارو، مانوئل پلگرینی و ژوزه مورینیو هشت مربی بودند که پیش از این در دوران مدیریت پرس در رئال مادرید از کار برکنار شدند. سرنوشتی که برای کارلو آنچلوتی هم رقم خورد. جالب آن‌که فلورنتینو پرس در تمام این سال‌ها توجیهات جالبی برای تصمیمات ناگهانی اش داشت. وقتی دل بوسکه اخراج شد، رئال مادرید در اوج بود، اما پرس که دلیلی برای توضیح دادن به خبرنگاران نمی‌دید، در جملاتی مختصر و کوتاه گفت: ذهنیت او بیش از حد سنتی بود!

پرس یک روز پس از اخراج کارلوس کی‌روش پرتغالی نیز گفت به یک تغییر رادیکالی و بنیادین نیاز داشتیم؛ چراکه در تیم بی‌قانونی و عدم اقتدار وجود دارد. این مدیرعامل همچنین پس از اخراج پیگرینی هم تصریح کرد: از این‌که تیم بی‌عیب و نقصی را به ما تحویل داده بسیار ممنونم، اما این کافی نیست و ما باید پروژه خود را پیش ببریم.

اکنون رئال مادرید، آنچلوتی را از دست داده و پرس در توجیه تصمیمی که اتخاذ کرده می‌گوید به یک تحول جدی نیاز داشتیم. آنچلوتی که دو سال پیش جایگزین ژوزه مورینیو شد، در همان سال اول فعالیتش در رئال، همراه با این تیم عناوین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، جام باشگاه‌های جهان و جام حذفی اسپانیا را به دست آورد، اما دوشنبه شب به این دلیل که در این فصل هیچ جامی به دست نیاورد از سمت سرمربیگری رئال برکنار شد.

کارلو آنچلوتی بعد از اخراج از رئال مادرید در صفحه اجتماعی خود واکنش مثبتی داشت و نوشت: می‌توانم بگویم که دو سال خوب را در رئال مادرید پشت سرگذاشتم. از هواداران، باشگاه و بازیکنان تشکر می‌کنم.

بعد از این تصمیم تونی کروس هافبک آلمانی کهکشانی‌ها اولین بازیکنی بود که در توئیتر واکنش نشان داد. وی با انتشار عکسی از خود و آنچلوتی به تقدیر از سرمربی ایتالیایی پرداخت و از زحمات این مربی قدردانی کرد. رونالدو، مارسلو، جیمز رودریگز و دیگر رئالی‌ها هم دیروز به تشکر و قدردانی از زحمات سرمربی ایتالیایی و برکنار شده رئال پرداختند و برای او آرزوی موفقیت کردند.

از یورگن کلوپ و رافائل بنیتس به عنوان جدی ترین گزینه‌های جانشینی کارلو آنچلوتی سخن به میان می‌آید. البته نام اونای امه ری هم در میان گزینه‌ها دیده می‌شود. در آنسو از آنچلوتی هم به عنوان جدی‌ترین گزینه برای حضور روی نیمکت میلان نام برده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها