هیوندا سواران تبهکار دستگیر شدند

اخاذی از افغان‌ها با کارت پایان خدمت

دستگیری سارقان مسلح خودروی حمل پول بانک

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری سارقان مسلح بانک صادرات در شهرستان مهاباد خبر داد.
کد خبر: ۸۰۰۲۵۶
دستگیری سارقان مسلح خودروی حمل پول بانک

به گزارش پایگاه خبری پلیس سردار محمد شرفی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع سرقت از یک بانک در شهرستان مهاباد ماموران بلافاصله در محل اعلامی حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران مشخص شد دو نفر سارق مسلح نقاب دار که مسلح به دو قبضه اسلحه لوله بلند و یک قبضه کلت کمری بودند ، به خودروی حمل پول بانک صادرات شعبه میدان تره بار شهرستان مهاباد حمله و مبلغ یک میلیارد و هشتصد و هشتاد میلیون ریال وجه نقد و مقادیر چک را با تهدید ماموران بانک به وسیله یک دستگاه خودروی پژو پارس بدون شماره به سرقت برده​اند .

وی با بیان اینکه متهمان پس از سرقت هنگام فرار بسته مشکوکی را جلوی شعبه بانک مذکور به جا می گذارند ، ادامه داد: با اجرای طرح مهار و استفاده از منابع خبری در کمتر از 24 ساعت محل اختفای هر دو سارق مسلح در یکی از روستا های حومه شهرستان شناسایی ، در یک عملیات منسجم پلیسی متهمان دستگیر و همه وجوهات و چکهای سرقتی بدون کم و کاست کشف و ضبط شد .

سردار "شرفی" تصریح کرد : خوشبختانه در جریان موضوع سرقت و دستگیری سارقان هیچ کس آسیب ندیده و وجوهات مورد نظر به بانک مذکور عودت داده شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در پایان خاطر نشان شد : در این راستا تعداد دو نفر دستگیر ، یک دستگاه خودرو توقیف و تعداد دو قبضه اسلحه شکاری لوله بلند غیر مجاز و یک قبضه کلت کمری قلابی مورد استفاده در سرقت کشف و با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل بعدی تحویل مقامات قضائی شدند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها