پرسش و پاسخ: فونت‌های ضروری ویندوز

من قصد دارم فونت‌های اضافی روی سیستم را حذف کنم، چون هنگام اجرای بعضی برنامه‌ها (مثل فتوشاپ یا ویندوز) بسیار سنگین اجرا می‌شود.
کد خبر: ۷۹۱۰۸۵
پرسش و پاسخ: فونت‌های ضروری ویندوز

آزاده از شیراز: کدام فونت‌ها از فونت‌های ضروری ویندوز 8.1 محسوب می‌شود و به هیچ وجه نباید آنها را حذف کنیم؟ من قصد دارم فونت‌های اضافی روی سیستم را حذف کنم، چون هنگام اجرای بعضی برنامه‌ها (مثل فتوشاپ یا ویندوز) بسیار سنگین اجرا می‌شود و از آنجا که کار گرافیکی می‌کنم، خیلی با فونت‌ها سر و کار دارم. چطور می‌شود فونت‌ها را بدون نصب و سنگین شدن سیستم استفاده کرد؟

پاسخ کلیک: باتوجه به تصاویری که برای ما ارسال کردید، شما فونت‌های متعددی را روی ویندوز نصب کرده‌اید. پیشنهاد می‌کنیم از روی یک رایانه‌ دیگر یا از روی دیسک نصب ویندوز، فونت‌های موجود در پوشه‌ Font را دوباره روی دستگاه خود نصب کنید (پیش از انجام این عملیات همه فونت‌های نصب شده را حذف کنید). همچنین با توجه به این‌که با نرم‌افزارهای گرافیکی کار می‌کنید و به استفاده از فونت‌های مختلف نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم از برنامه Suitcase Fusion برای مدیریت فونت‌ها کمک بگیرید. این برنامه با قابلیتی با عنوان Auto-Activation به شما این امکان را می‌دهد در هر برنامه و حتی هر فایل، مجموعه‌ای از فونت‌های موردنظرتان را فراخوانی کنید. همچنین فعال‌سازی موقت یک فونت و غیرفعال کردن آن، از دیگر امکاناتی است که به شما کمک می‌کند بدون نیاز به نصب تمام فونت‌ها روی دستگاه، در زمان لازم از آنها استفاده کنید.

http://www.extensis.com/font-management/suitcase-fusion

توجه: نسخه‌ کامل این نرم‌افزار با جستجو در سایت‌های دانلودی فارسی زبان نیز قابل دانلود است.

متاسفانه باتوجه به طولانی بودن بخش دوم پرسش شما نتوانستیم آن را چاپ کنیم، اما باتوجه به مشکلاتی که با آن مواجه هستید فعلا تنها راه‌حل پیشنهادی ما بازگشت به نسخه‌ قبلی ویندوز و استفاده از درایورهای ارائه شده برای همان نسخه است. (گاهی محدودیت در درایور قطعات و لوازم جانبی مانع به‌روزرسانی و استفاده از نسخه‌های جدید ویندوز می‌شود و این مشکل دقیقا برای شما رخ داده است.)

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها