جام جم ورزشی: اولین دیدار دور برگشت تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2015 فردا برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۵۲۸۷
اسامی داوران دیدارهای پرسپولیس و فولاد خوزستان

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی مسئولین برگزاری دیدارهای پرسپولیس- النصر عربستان و الهلال- فولاد خوزستان را به شرح زیر اعلام کرد:
گروه A– بازی 8: پرسپولیس – النصر عربستان (استادیوم آزادی، ساعت 18:30 به وقت تهران)
داور وسط: ما نینگ (چین)
کمک داور اول: هو ویمینگ (چین)
کمک داور دوم: مو یوکسین (چین)
داور چهارم: ونگ ژی (چین)
گفتنی است، هوک انوارول از بنگلادش به عنوان نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و محمد باصل الحجار از سوریه به عنوان ناظر تیم داوری در این دیدار حضور خواهند داشت.
لازم به ذکر است، بازیکنان تیم پرسپولیس شامل علیرضا نورمحمدی (دقیقه 38)، محسن بنگر (دقیقه 69)، مهدی طارمی (دقیقه 79) و محمد نوری (دقیقه 88) در بازی قبلی این تیم مقابل النصر عربستان که 26 اسفند ماه 93 برگزار شده بود، به دلایل رفتارهای غیر ورزشی از سوی داور کارت زرد دریافت کرده بودند که بر اساس اعلام کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا محسن بنگر و محمد نوری به دلیل دو اخطاره بودن در بازی برگشت فردا مقابل النصر عربستان حضور نخواهند داشت. همچنین علیرضا نورمحمدی و مهدی طارمی در صورت دریافت یک کارت زرد دیگر از همراهی تیمشان در بازی بعدی این دوره از رقابتها محروم خواهند شد.
گروه C- بازی 8: الهلال عربستان – فولاد خوزستان (استادیوم کینگ فهد ریاض، ساعت 22:15 به وقت تهران)
داور وسط: توما ماساکی (ژاپن)
کمک داور اول: ناگی توشیوکی (ژاپن)
کمک داور دوم: اوچی شینجی (ژاپن)
داور چهارم: صالح محمد نور شیخ عباس (بحرین)
گفتنی است، پارک سئونگ کیون از کره جنوبی به عنوان نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و حسین قدهنفری از کویت به عنوان ناظر تیم داوری در این دیدار حضور خواهند داشت.
همچنین بازیکنان محسن مسلمان (دقیقه 38) و محمد قاضی نجف آبادی (دقیقه 54) در دیدار قبلی تیم فولاد خوزستان مقابل الهلال عربستان که 26 اسفندماه 93 برگزار شده بود به دلایل رفتارهای غیرورزشی از سوی داور کارت زرد دریافت کرده بودند که با اعلام کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا محسن مسلمان به دلیل دو اخطاره بودن از حضور در بازی پیش روی فولاد خوزستان محروم خواهد بود و محمد قاضی نجف آبادی در صورت دریافت یک کارت زرد دیگر در بازی بعدی تیمش را همراهی نخواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها