اطلاعات هارد معیوب خود را به راحتی بازیابی کنید

بازیابی آسان اطلاعات پاک شده از هارد‌دیسک

با کمک نرم‌افزار Active Undelete می‌توانید اطلاعات موجود بر روی هارددیسک‌های معیوب و یا فرمت شده را نیز از روی آن‌ها بازیابی کرده و ذخیره نمایید.
کد خبر: ۷۸۵۱۲۹
بازیابی آسان اطلاعات پاک شده از هارد‌دیسک

جام جم کلیک: کامپیوترها یاران بسیار عجیبی در زندگی روزمره ما هستند، آن‌ها در تمامی لایه‌های زندگی ما رسوخ کرده‌اند و بیشتر اطلاعات مهم ما در هارددیسک کامپیوترهایمان ذخیره شده است ولی همین ابزارهای قابل اعتماد می‌توانند موجب ناامیدی ما شوند زیرا برای همه ما پیش آمده است که هارددیسک کامپیوترمان معیوب شده و یا اینکه اطلاعاتی که برای ما مهم بوده است به‌طور ناگهانی یا خطای سهوی از روی هارددیسک پاک شده باشند.

در صورت وقوع چنین مشکلی نیازی به نگرانی نیست، نرم‌افزار Active Undelete که امروز به شما معرفی می‌شود می‌تواند هارددیسک‌های فرمت شده و یا معیوب را اسکن کرده و اطلاعات با ارزش شما را از روی آن بازیابی کند. این نرم‌افزار تنها بر روی سیستم‌عامل ویندوز قابل نصب است ولی می‌توان با استفاده از آن فرمت‌های هارد دیسک غیر ویندوزی را نیز بازیابی کرد.

فرمت‌هایی که می‌توان آن‌ها را با کمک برنامه Active Undelete ، بازیابی کرد شامل فرمت‌های FAT، NTFS، NTFS و EFSبرای سیستم‌عامل ویندوز، فرمت HFS+ برای سیستم‌عامل مک، فرمت UFS برای سیستم‌عامل یونیکس و سرانجام فرمت‌های Ext2،Ext3 و Ext4 برای سیستم‌عامل لینوکس هستند.

علاوه بر موارد یادشده در زمینه عیب‌یابی و بازیابی اطلاعات، Active Undelete می‌تواند خدمات دیگری مانند مدیریت پارتیشن‌بندی هارد دیسک و تغییر اندازه پارتیشن‌های موجود را به کاربران خود ارائه کند.

شایان ذکر است که سه رده از این نرم‌افزار وجود دارد که بر اساس کیفیت خدمات خود با قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شوند. این نرم‌افزار به‌صورت تجاری عرضه می‌شود و برای دریافت نسخه اصلی آن از شرکت سازنده می‌توانید به لینک زیر مراجعه نموده و فایل مربوطه را بر روی سیستم‌ خود بارگذاری کنید.

http://www.active-undelete.com/download.htm

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
...
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
۰
۰
big like
طاها
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
۰
۰
سلام.مشكل رایت پروتكت هارد و فلش مموری ها را چگونه و باكدام نرم افزار میتوان حل كرد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها