سونی نسل جدید هاردهای سخت جان اکسترنال قابل حمل خود را از سری Pro معرفی کرد. این هاردها ظرفیتی دو ترابایتی دارند و می‌توان از طریق دو درگاه USB 3.0 و تاندربولت با آن ارتباط برقرار کرد.
کد خبر: ۷۸۷۷۸۱
هاردهای اکسترنال سری Pro سونی معرفی شد

به گزارش جام جم کلیک: هاردهای اکسترنال سونی از پایداری بالایی برخوردار هستند و قادرند در برابر فشارها و ضربات وارد شده به خوبی مقاومت کنند. براساس اطلاعات ارائه شده این نمونه‌ی یک ترابایتی PSZ-HB1T و دو ترابایتی PSZ-HB2T نام دارد. سرعت خواندن و نوشتن در این هاردهای اکسترنال ۱۲۲ مگابایت در هر ثانیه است. همانطور که اشاره کردیم این هارد اکسترنال بسیار سخت جان است و تمام تست‌های نظامی پرتاب را با موفقیت پشت سر گذاشته است. ضمنا باید به دارا بودن دو گواهی IP5X و IPX4 اشاره کرد.

الگوی طراحی این هاردها تنها برای حفاظت در برابر انواع ضربات نیست، بلکه این طراحی در صورت قرارگرفتن هاردها بصورت پشته‌ای روی هم نیز با عبور دادن هوا از میان شیارها، منجر به حفظ دما خواهد شد.

این هاردها را می‌توان با استفاده از کیف پلاستیکی توسعه داده شده برای آن به‌همراه کابل‌ها به راحتی حمل کرد. ضمنا کیف پیش‌بینی شده برای این حافظه دارای دسته نیز است که دست گرفتن آن را بسیار ساده‌تر می‌کند.

سونی این محصول را از ماه می سال جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد کرد.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها