وقتی‌ می‌خواهم ویدئوهای ریکاوری شده را روی یک درایو دیگر کات کنم، چند تا از فایل‌ها کات نمی‌شود. این فایل‌ها حتی پاک هم نمی‌شوند.
کد خبر: ۷۷۹۷۲۱
پرسش و پاسخ: طولانی بودن مسیر دسترسی به فایل‌ها

میثم جعفرنژاد از تهران: چند روز پیش با نرم‌افزار ریکاوری فایل‌های ویدئویی را از هارد اکسترنال بازیابی کردم. وقتی‌ می‌خواستم ویدئوهای ریکاوری شده را روی یک درایو دیگر کات کنم، چند تا از فایل‌ها کات نشد و خطایی را که برایتان فرستادم نمایش می‌دهد. این فایل‌ها حتی پاک هم نمی‌شوند. لطفا راهنمایی کنید.

پاسخ کلیک: تصویری که از خطای به‌نمایش درآمده برای ما ارسال کردید نشان‌دهنده طولانی بودن مسیری است که فایل‌های شما در آن قرار گرفته ‌است. به‌عبارت دقیق‌تر فایل شما در مسیری پر پیچ و خم قرار گرفته و نام پوشه‌های طول مسیر نیز از کاراکترهای بسیاری برخوردار است. برای رفع این مشکل کافی است طول مسیر دسترسی به فایل را کوتاه کنید. برای مثال چنانچه فایل‌ها روی دسکتاپ ذخیره شده‌اند، به پوشه اولیه بروید و نام آن را از نام فعلی به کاراکتر a تغییر دهید. در ادامه به پوشه‌های داخلی نیز مراجعه کرده و نام پوشه‌هایی را که طولانی‌اند تغییر داده و نام‌های کوتاهی را برای آنها انتخاب کنید. به‌این ترتیب مسیر دسترسی به فایل‌ها کوتاه شده و رایانه‌ شما قادر به دسترسی و انتقال آنها خواهد شد.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها