رئیس سازمان صدا و سیما، سیدتقی سهرابی را برای مدت سه سال به سمت مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس منصوب کرد.
کد خبر: ۷۷۳۹۶۰

به گزارش روابط عمومی معاونت امور مجلس و استان‌ها، سهرابی که دارای مدرک کارشناسی ارشد ارتباطات است پیش از این مشاور رئیس سازمان و مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما بوده است.

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز فارس سابقه بیش از دو دهه فعالیت در بخش‌های مختلف صدا و سیما در تهران و مراکز استان‌ها دارد.

عضو شورای معاونان سازمان صدا و سیما، عضویت در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، مدیریت ارتباطات و تولید حوزه ریاست صدا و سیما،معاونت اطلاعات و اخبار مراکز خراسان (قبل از تقسیم) و آذربایجان غربی،مدیریت تامین و پخش سیمای مراکز آذربایجان غربی و لرستان و مدیر دفتر خبری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در شمال عراق در ایام تهاجم آمریکا به عراق از مسئولیت‌های وی است.

سهرابی علاوه بر فعالیت در صدا و سیما همکاری مستمری با دستگاه‌های فرهنگی، هنری بویژه مطبوعات و خبرگزاری‌ها داشته و دارد. مقالاتی از وی در برخی مطبوعات با گستره انتشار ملی و محلی چاپ شده است.

وی در مدت خدمت خود در چند مرحله به عنوان مدیر و کارمند نمونه انتخاب شده است که از جمله می‌توان به موفقیت‌های او در جشنواره تولیدات صدا و سیمای استان‌ها در شیراز (1376) به عنوان گوینده برتر (1383) به‌عنوان مدیر خبر برتر در بین مراکز استان‌ها و برترین برترین‌های مدیران کل روابط عمومی کشور (1392) اشاره کرد.

همچنین دیروز 35 طرح عمرانی و فنی با حضور معاون امور مجلس و استان‌های رسانه ملی، جمعی از مدیران استان و نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای مرکز فارس افتتاح شد.

این طرح‌ها شامل 18 طرح فرستنده‌های رادیویی و تلویزیونی، سه طرح ارتباطات زمینی و ماهواره‌ای، 9 طرح ساختمانی و تاسیساتی، سه طرح پشتیبانی فنی تولید و پخش و دو طرح فناوری اطلاعات است که با اعتبار هفت میلیارد و 400 میلیون تومانی در صدا وسیمای مرکز فارس به بهره‌برداری رسید.

با بهره‌برداری از سامانه تلویزیون دیجیتال، پوشش جمعیتی برخوردار از شبکه‌های دیجیتال در استان فارس به بالای 80 درصد رسید.

معاون امور مجلس و استان‌های رسانه ملی گفت: این دستاوردها، فقط گوشه‌ای از خلاقیت‌ها و ابتکارات کارشناسان و مهندسان مرکز فارس است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌مقدم با اشاره به تحریم‌ها و مشکلات موجود در تهیه برخی قطعات و تجهیزات صوت و تصویر در کشور، طرح‌ها و ابتکارات فنی مرکز فارس را امیدوارکننده ذکر کرد و افزود: برخی طرح‌هایی که در مرکز فارس به بهره‌برداری رسید طرح‌های ملی است که در این مرکز مراحل تحقیقاتی، تولیدی و آزمایشی را گذرانده است و بعد از این به‌عنوان طرح ملی در کشور استفاده می‌شود.

وی کاربردی شدن بسیاری از طرح‌های بومی‌سازی شده در صدا و سیمای مرکز فارس را گامی بزرگ برای برطرف کردن نیازهای ملی در زمینه رسانه‌های صوتی و تصویری اعلام کرد و آنها را موفقیتی بزرگ دانست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها