پرسش و پاسخ: اتصال تبلت به تلویزیون با کابل تبدیل

سالاری از رشت: قبلامطلبی درباره اتصال دستگاه‌های اندرویدی به تلویزیون چاپ کرده بودید. آیا با کابل تبدیل (میکرو یو.اس.بی به اچ.دی.ام.ای) می‌توان تبلت اندرویدی (لنوو A3000-H) را به تلویزیون‌های LCD و LED متصل کرد؟
کد خبر: ۷۶۹۹۴۱
پرسش و پاسخ: اتصال تبلت به تلویزیون با کابل تبدیل

سالاری از رشت: در ضمیمه ۴۹۹ صفحه۱۳ مطلبی درباره اتصال دستگاه‌های اندرویدی به تلویزیون چاپ کرده بودید. آیا با کابل تبدیل (میکرو یو.اس.بی به اچ.دی.ام.ای) می‌توان تبلت اندرویدی (لنوو A3000-H) را به تلویزیون‌های LCD و LED متصل کرد؟

پاسخ کلیک: وجود درگاه میکرو یو.‌اس.‌بی و تبدیل میکرو یو.‌اس‌.بی به اچ‌.دی.ام.ای نمی‌تواند موجب اتصال تلویزیون به تبلت شود، زیرا تبلت شما برای پشتیبانی از این نوع اتصال ‌باید از فناوری MHL نیز پشتیبانی کند. این فناوری در دستگاه‌هایی که به آن مجهز هستند با درگاه میکرو یو.‌اس.‌بی قابل استفاده است و بسیاری از دستگاه‌های جدید امروزی به آن مجهز هستند، اما گویا دستگاه شما از این فناوری پشتیبانی نمی‌کند و درنتیجه اتصال تبدیل به درگاه میکرو‌ یو.‌اس.‌بی نیز تصویری را به تلویزیون منتقل نخواهد کرد.

توجه داشته باشید MHL نیز در تلفن‌های همراه و تبلت‌ها انواع مختلفی دارد و درصورت پشتیبانی از این قابلیت هنگام خرید کابل تبدیل ‌باید باتوجه به دستگاه خود نسخه ام‌.اچ.‌ال و 5 یا 11 پین بودن کابل تبدیل را مدنظر قرار دهید.

برای آشنایی بیشتر با MHL می‌توانید از نتایج جستجو در لینک زیر کمک بگیرید: (لینک حساس به حروف کوچک و بزرگ)

http://goo.gl/PSyHyS

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها