نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی از علی لاریجانی رییس مجلس به دلیل موضع گیری نکردن در جلسه علنی امروز درباره موضوعات مهمی همچون اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) ، پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و شهادت سردار الله دادی انتقاد کرد.
کد خبر: ۷۶۳۱۸۵
انتقاد نماینده شاهین شهر از لاریجانی

«حسینعلی حاجی دلیگانی» در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به ماده 110 آیین نامه داخلی مجلس خطاب به لاریجانی اظهارداشت: ما از شما انتظار داشتیم بعد از یک هفته که نمایندگان درحوزه انتخابیه خود حضور داشتند در مورد برخی از مطالب موضع گیری می کردید.

وی خاطرنشان کرد: آقای لاریجانی شما لازم بود در مورد اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) از سوی نشریه فرانسوی، رفتار نادرست وزیر امور خارجه و همچنین پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی امروز مطالبی را مطرح می کردید.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس افزود: ما علاقه مند بودیم شما در مورد شهادت سردار الله دادی و جهاد مغنیه و دیگران همرزمانش در جلسه امروز مجلس نیز موضع گیری می کردید.

رییس مجلس نیز در پاسخ به این تذکر گفت: من درباره اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) دهها بار سخنرانی کردم، هر موردی باید سرجای خود باشد و هم اکنون یک هفته از این موضوع گذشته است و من به اندازه کافی درمورد این موضوع صحبت کرده ام.

وی ادامه داد: دراجلاس بین المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی که در کشور ترکیه برگزار شد نیز به طور مفصل در این زمینه سخنرانی کردم ولی اگر لازم باشد باز هم صحبت می کنم.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها