بی‌نام: لطفا از سامسونگ S4 هم در کلیک مطلب بزنید. (ترفند، بازی یا برنامه)
کد خبر: ۷۶۳۱۲۷
پرسش و پاسخ: درج مطالب ترفند، بازی و برنامه

بی‌نام: لطفا از سامسونگ S4 هم در کلیک مطلب بزنید. (ترفند، بازی یا برنامه)

پاسخ کلیک: دوست عزیز ابتدا تقاضا می‌کنیم در پیام‌های بعدی خود نامتان را نیز برای ما ارسال کنید. همچنین در صفحه ترفند، بسیاری از ترفندهای سیستم‌عامل اندروید چاپ می‌شود و در صفحات مختلفی همچون زندگی همراه نیز به معرفی بازی‌ها، برنامه‌ها و آموزش‌های مرتبط با تلفن‌همراه از جمله دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید پرداخته می‌شود.

گلکسی اس4 نیز مجهز به اندروید است و تمامی مطالب این مدل را نیز پوشش می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به بخش گجت‌های همراه در سایت جام‌جم کلیک، مجموعه‌ای از ترفند، نرم‌افزار، بازی و جدیدترین اخبار مرتبط با تلفن‌همراه و تبلت را مشاهده کنید.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
وحید برجی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
۰
۰
با سلام. اینجانب یك عدد فب لت LG دارم، میخواهم آن را فلش بزنم و به حالت اولیه یعنی تنظیمات كارخانه برگردانم. ولی قبلا از این كار میخواهم فایلهای عكس و ویدوئی خود را در لپ تاپم ذخیره كنم. زمانیكه فب لت LG خود را از طریق كابل به لپ تاپم وصل میكنم، نمیتوانم عكس های خود را به لپ تاپ انتقال دهم و نمیتوانم عكس ها را پاك كنم. لطفا راهنمایی كاملی در این مورد فرمایید.

نیازمندی ها