دلایلی برای انتخاب یک دستگاه ویندوزفونی

گوشی ویندوزفونی بخرید یا نخرید؟

پس از مدت‌ها شایعه پراکنی و درز تصاویر مختلف در رابطه با نسخه جدید سیستم‌عامل ویندوز فون، جو بلفیوری رئیس بخش ویندوز مایکروسافت از ویندوز ۱۰ مخصوص گوشی‌های هوشمند رونمایی کرد.
کد خبر: ۷۶۲۳۳۷
مایکروسافت از ویندوز ۱۰ نسخه موبایل خود رونمایی کرد

به گزارش جام جم کلیک: به گفته مایکروسافت ویندوز ۱۰ نسخه موبایل، از گوشی و تبلت هایی با پردازنده مبتنی بر معماری ARM پشتیبانی خواهد کرد و قرار است جای پروژه شکست خورده ویندوز آر‌تی را پر کند. این نسخه از ویندوز فون قابلیت نصب برو روی محصولاتی با صفحه‌نمایش کوچک‌تر از ۸ اینچ را داراست.

یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های اضافه شده به این نسخه از ویندوز فون، امکان قرار دادن پس‌زمینه به‌صورت تمام صفحه است. به گفته جو بلفیوری، اکشن سنتر جدید با سیستم‌های رومیزی کاملاً هماهنگ است و شما هیچ اطلاعیه‌ای را از دست نخواهید داد. زین پس امکان پاسخگویی به نوتیفیکیشن ها در همان هنگام نمایش فراهم شده و نیاز نیست برای پاسخگویی به پیام‌های خود دوباره به صندوق پستی مراجعه کنید.

از دیگر قابلت های اضافه شده به ویندوز فون ۱۰ نسخه موبایل می‌توان به امکان جابجایی کیبورد در هنگام تایپ، ادغام بیش‌ازپیش اسکایپ با قسمت پیام‌ها، تغییر ظاهر تنظیمات دستگاه و امکان سوییچ بین اپلیکیشن های پیام رسان اشاره کرد.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
reu.khan
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
۰
۰
خیلی عالی است
لطفاً از ویندوز فون بیشتر اطلاعات بذارید. فقط از ای او اس و اندروید نباشه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها