حمله سایبری به تأسیسات هسته‌ای ایران

اوباما نه رد می‌کند نه تأیید

اطلاعات 2 میلیون کاربر ایرانی به سرقت رفت

فیس نما هک شد، رمزهای مشابه را سریعا تغییر دهید

شب گذشته شبکه اجتماعی ایرانی فیس نما توسط گروهی از هکران مورد حمله سایبری قرار گرفت. در این حمله اطلاعات ۲ میلیون کاربر ایرانی بر روی فضای مجازی منتشر شد، جزییات بیشتر را از این گزارش بخوانید.
کد خبر: ۷۵۴۶۵۰
فیس نما هک شد، رمزهای مشابه را سریعا تغییر دهید

به گزارش جام جم کلیک: شب گذشته شبکه اجتماعی ایرانی فیس نما توسط گروهی از هکران مورد حمله سایبری قرار گرفت. در این حمله اطلاعات ۲ میلیون کاربر ایرانی بر روی فضای مجازی منتشر شد، جزییات بیشتر را از این گزارش بخوانید.

شبکه اجتماعی ایرانی فیس نما توسط گروهی ناشناس هک شد، فیس نما یک شبکه اجتماعی ایرانی با ۲ میلیون کاربر است که خود را نسخه باز فیسبوک معرفی می‌کرد. بعد از هک شدن این سایت دقایقی دیتابیس آن بر روی خروجی فیس نما قرار داده شد.

چنانچه رمز کاربری شما در این سایت با سایر سرویس‌هایی که از آن استفاده می‌کنید (همچون ایمیل یا سایر شبکه های اجتماعی) یکسان است همین حالا اقدام کرده و رمزهای خود را تغییر دهید

باخبر شدیم این سایت در حال انتقال سرور خود از کانادا به ایران بود که به دلیل نا امنی سرورهای ایران این سایت به راحتی هک شده است و در هنگام ورود به این سایت با پیغام ۴۰۳ رو به رو می‌شویم، که این پیغام نشانه این است که هکر همچنان در حال حمله به این سایت است.

اگر عضو این سایت بوده‌اید هرچه سریعتر نسبت به تغییر رمز عبور ایمیل خود اقدام کنید، چرا که دیتابیس آن در فضای مجازی منتشر شده و به راحتی هر فردی امکان ورود به حساب کاربری شما را دارد.

فیس نما هنوز در این باره توضیحی ارائه نکرده اما با ورود به صفحه اصلی سایت متن زیر به چشم می خورد:

پیرو مسئله بوجود آمده در شب گذشته بزودی بیانیه تیم فیس نما منتشر می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
shayan
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
۰
۰
من چیز خاصی نگم سنگین ترم
:| :|
a..t
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
۰
۰
خب حالا باید چیكار كرد سایت كه باز نمیشه!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها