به گزارش ایسنا، یوسف رشیدی با بیان اینکه یکی از مشکلات ما در تهران و سایر کلانشهرهای کشور خودروهای فرسوده و کاربراتوری است، افزود: باید تردد این نوع خودروها که آلایندگی زیادی برای هوای شهر تهران به همراه میآورند، ممنوع باشد.
وی ادامه داد: به اعتقاد بنده باید در تهران نیز مانند کلانشهرهای دیگر دنیا مناطق کمآلاینده ایجاد کنیم تا فقط خودروهای پاک یا خودروهایی با حداقل آلایندگی اجازه تردد داشته باشند.
رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان بیان کرد: مجلس شورای اسلامی بالاترین مرجع تصمیمگیری است و بر اساس مصوبه مجلس سن معاینه فنی از دو به پنج سال افزایش پیدا کرده است.
رشیدی تاکید کرد: اکنون کاهش سن معاینه فنی خودروها از پنج به دو سال از سوی دولت در قالب لایحه هوای پاک به مجلس شورای اسلامی ارسال شده و در حال بررسی در کمسیون کشاورزی مجلس است.
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد