تاکید کارشناسان در مناظره تلویزیونی

شماره‌گذاری خودروهای آلاینده را متوقف کنید

معاون انسانی سازمان حفاظت محیط زیست از افزایش نظارت پلیس راهور بر خودروهای سنگین دودزایی که در طول شب در شهر تهران تردد می‌کنند، خبر داد.
کد خبر: ۶۶۳۸۷۱

به گزارش ایلنا، سعید متصدی افزود: سازمان حفاظت محیط‌زیست بتازگی مذاکراتی را با پلیس راهور انجام داده‌ که به موجب آن پایش و نظارت شبانه بر تردد کامیون‌های آلاینده بیشتر خواهد شد و بر این اساس چنانچه این خودرو‌ها فرسوده باشند هرگز نباید در سطح شهر تردد کنند و اگر آلاینده و دودزا و بدون معاینه فنی نیز هستند پلیس با آنها برخورد قانونی خواهد‌کرد. وی به خروج صنایع و صنوف آلاینده از شهر تهران نیز اشاره کرد و گفت: خروج صنوف از شهر برعهده شهرداری است، اما در مورد خروج صنایع باید گفت که در برنامه اجرایی کاهش آلودگی هوا که بتازگی در هیات دولت تصویب شده یکی از موارد مورد تاکید، بحث بازسازی، نوسازی و انتقال تکنولوژی در مورد صنایع آلاینده‌ای است که در مکان نامناسب قرار دارد.

متصدی ادامه داد: چنانچه این صنایع نیاز به بازسازی دارد باید بازسازی شود و چنانچه این امکان وجود ندارد، باید تعطیل شود. مسئولیت انجام این امور برعهده وزارت صنایع و نیروست که باید نسبت به مسئولیت‌شان در شهر تهران اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها