معرفی بازی Spark Chess

بازی موبایل: شطرنج را حرفه‌ای یاد بگیرید

اهل شطرنج هستید؟ دوست دارید خود را به چالش بکشید یا مثل ما تازه‌کارید و دوست دارید ریزه‌کاری‌های این ورزش فکری را فرا بگیرید؟ با معرفی این بازی بهترین استاد را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
کد خبر: ۷۴۴۵۲۴
بازی موبایل: شطرنج را حرفه‌ای یاد بگیرید

جام جم کلیک: شطرنج از والامقام‌ترین بازی‌های فکری است. چنان که به آن بازی شاهان هم می‌گویند. ترجمان این بازی فکری را بارها در مقام بازی‌های ویدئویی مختلف دیده‌ایم. بعضی موفق بوده‌اند و بعضی دیگر ناکام. عنوانی که امروز به شما معرفی می‌کنیم، جزو بهترین نمونه‌های منتشر شده در این زمینه است.

بازی Spark Chess دارای ظاهر ساده، اما شکیلی است. به محض بالا آمدن، پنج گزینه پیش روی شما قرار می‌دهد. چهار تای آن‌ها حریفی بر مبنای هوش مصنوعی، با درجه‌ی سختی متفاوت، و یکی هم گزینه‌ی مولتی‌پلیر را پیشنهاد می‌کند.

زیر گزینه‌های سطح سختی، گزینه‌ی دیگری به نام "درس‌های شطرنج" وجود دارد. با ورود به این بخش به توضیحات جامع و کاملی در باب مبانی شطرنج دست پیدا می‌کنید. این توضیحات به همراه انیمیشن‌های مخصوص برای بازیکن بیان می‌شوند و از این رو اثر ماندگاری دارند.

ظاهر صفحه‌ی شطرنج ساده، اما شیک است. دو تایمر برای سنجش مهارت و سرعت عمل دو بازیکن وجود دارد. دکمه‌ی Undo هم برای پس گرفتن حرکت‌ها است که بیش از پیش به این بازی جنبه‌ی آموزشی می‌دهد.

می‌توانید صفحه‌های شطرنج را هم تغییر بدهید. می‌توانید بین سه مدل صفحه‌ی دیاگرام دوبعدی، سه بعدی کلاسیک و سه بعدی فانتزی، هرکدام که بیشتر با سلیقه‌تان جور در می‌آید را انتخاب کنید. دکمه‌ی راهنما هم برای زمان مبادا گذاشته شده تا اگر جایی به بن بست خوردید، بتوانید بهترین حرکت ممکن را پیش بینی کنید.

این بازی آموزشی سرگرم کننده را به همه توصیه می‌کنیم.

نام بازی: Spark Chess

سیستم‌عامل: اندروید، آی.او.اس

سازنده: Media Division SRL

سبک: فکری

دانلود رایگان بازی Spark Chess برای اندروید

دریافت بازی Spark Chess برای iOS

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها