پیچیدگی در عین سادگی، چالشی برای فکر و دقت عمل بازیکن... استیک هیرو هر آنچه از یک بازی موبایلی خوب انتظار دارید را برایتان فراهم می‌کند.
کد خبر: ۷۵۶۹۷۹
بازی موبایل: مورفین تازه‌ی بازی موبایل

جام جم کلیک: هر از گاهی یک بازی ساده پیدا می‌شود و چنان گل می‌کند که هم بازیکنان و هم سازندگان را انگشت به دهان می‌گذارد. فلپی برد یکی از این نمونه بازی‌ها بود. اما استیک هیرو یک فرق اساسی با آن بازی دارد. ارائه‌ی گرافیکی این بازی به مراتب بهتر و زیباتر از فلپی برد است.

گرافیک بازی به سبک وکتور کار شده و از این رو فارغ از هر گوشی یا تبلتی که بازی را روی آن اجرا کنید، رنگ‌ها را در اوج زیبایی و زلالی مشاهده خواهید کرد. رنگپردازی کار بسیار ساده، اما واقعا با خوش سلیقگی صورت گرفته است.

گیم‌پلی و محتوای بازی بسیار بسیار ساده است و از این رو برای گوشی‌های نه چندان قوی و آن‌هایی که تصویر کوچک دارند ایده‌آل است. بازیکن در نقش یک قهرمان قرار می‌گیرد که مدام باید پرتگاه‌های پیش رویش را به گذرگاه تبدیل کند. این کار هم میسر نیست جز با نگهداشتن انگشت روی تصویر، تا جایی که مقدار چوب لازم پیش پای قهرمان ما تولید شده و فضای بین سکوی کنونی و سکوی بعدی را پر کند. اندکی اضافه یا کم‌تر از لبه‌ی سکوی بعدی، منجر به فرو افتادن قهرمان ما به قعر پرتگاه می‌شود.

در عین اینکه حفظ تمرکز برای رد کردن این پرتگاه‌ها کم‌کم واقعا سخت می‌شود، روی هر سکو یک قسمت کوچک قرمز رنگ است که اگر بتوانید لبه‌ی چوب ساخته شده را روی آن بنشانید، امتیاز اضافه کسب خواهید کرد.

مابین یک سری از پرتگاه‌ها نیز میوه‌هایی وجود دارد. وقتی که قهرمان ما در حال گذر از روی چوب است با انگشت زدن روی تصویر، می‌توانید سر و تهش کنید و میوه را بردارید. از این میوه‌ها می‌توانید برای باز کردن کاراکترهای بامزه‌ی دیگر استفاده کنید.

این بازی از آن دسته بازی‌هاست که محفل خانوادگی و دوستانه‌ی شما را واقعا گرم می‌کند. از دستش ندهید.

عنوان بازی: Stick Hero

سیستم عامل: اندروید، آی.او.اس

سازنده: Ketchapp

سبک: آرکید

دانلود رایگان بازی Stick Hero برای اندروید

دانلود رایگان بازی Stick Hero برای iOS

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها