معرفی بازی Don't Touch the Spikes

بازی موبایل: جیک جیک مستون

یکی از بهترین بازی‌های فکری جهان را بدون هزینه بازی کنید.
کد خبر: ۷۸۲۴۲۲
بازی موبایل: تفریح گران، ارزان شد

جام جم کلیک: شاید شهرت بازی جنگا به اندازه‌ی پازل‌های جیگسا یا حتی مونوپولی نباشد، اما در مطرح بودن آن هیچ شکی نیست. جنگا سال‌هاست که کانون خانواده‌ها را گرم کرده و تفریحی سالم برای آن‌ها فراهم می‌آورد. محتویات جعبه‌های جنگا بسیار ساده است: یک سری چوب به شکل مکعب‌ مستطیل که به خوبی صیقل خورده است. همین!

بازیکنان باید ابتدا تمام چوب‌ها را سه تا سه تا به جهت طولی و عرضی روی هم بچینند تا یک سازه‌ی یکدست حاصل شود. پس از آن، نوبتی، یکی یک عدد از چوب‌ها را از داخل سازه بیرون می‌کشند و کاملا مراقبت می‌کنند تا مبادا کل سازه فرو بریزد. سپس، مکعب بیرون کشیده شده را مجدد روی نوک سازه می‌چیند. این روند آن قدر ادامه پیدا می‌کند تا یکی از بازیکنان خرابکاری کرده و کل سازه فرو بریزد.

ما که تهیه‌ی نسخه‌ی فیزیکی و حقیقی جنگا را به شما توصیه می‌کنیم (نسخه‌ی درست و حسابی با مکعب‌های بسیار، نه بسته‌های 20-30 تایی!). اما چه مانند ما از پیدا کردن جنگای اصلی ناکام بمانید، چه دوست نداشته باشید هزینه‌ی اضافی کنید، بازی موبایلی جنگا فرصتی برایتان فراهم می‌کند تا این بازی جذاب و موقعیت‌های حساس و پرهیجانش را لمس کنید.

گرافیک بازی واقعا خوب است، اما این فیزیک بازی است که جلب توجه می‌کند. مکعب‌ها نسبت به یکدیگر عکس‌العمل طبیعی نشان می‌دهند. با ضربه زدن روی مکعب مورد نظر، آن را هایلایت کرده و سپس با کشیدن انگشت خود به سمت پایین تصویر می‌توانید آن را بیرون بکشید. پس از بیرون کشیدن دوربین به بالای سازه سوییچ کرده و باید مکعب درآمده را روی سازه بچینید.

بازی دارای 4 مد متفاوت است. در مد کلاسیک، آنچنان که از اسمش پیداست، فشار زمانی روی بازیکن نیست و فرد می‌تواند با فراغ بال ذره ذره با سیستم بازی آشنا شده و قلق آن را پیدا کند. هم در این مد و هم در مدهای دیگر، نشانه‌هایی روی مکعب‌های هایلایت شده پدیدار می‌شود که حساسیت مکعب را نشان می‌دهد. مکعب‌هایی که قرمز هستند، بشدت خطرناکند و درآوردن آن‌ها به معنی فرو ریختن سازه است. مکعب‌های سفید رنگ خطر خاصی ندارند و مکعب‌های صورتی رنگ، که اغلب سر و کارتان با آن‌هاست، باید با احتیاط تمام خارج شوند.

مد بعدی آرکید نام دارد. در این مد مکعب‌ها رنگارنگ هستند. بازیکن باید در مدت زمان معین هر چند مکعب که می‌تواند از داخل سازه بیرون کشیده و روی آن بگذارد. اگر بتواند رنگ مکعب‌های هر ردیف روی سازه را با هم یکدست کند، یا با سرعت مضاعف عمل کند، امتیاز بیشتری کسب خواهد کرد.

مد سوم Pass’n’Play نام دارد. این مد همان مد چندنفره‌ی خودمان است. در این قسمت تا چهار بازیکن می‌توانند با یکدیگر رقابت کنند. هر بازیکن می‌تواند اسمی برای خود بگذارد تا نوبت‌ها از قابل تشخیص باشند. این مد برای تبلت‌ها ایده‌آل است. قطعا لازم به ذکر نیست که هر کس در نهایت باعث فرو ریختن سازه بشود بازنده به حساب می‌آید.

و اما مد چهارم بازی، آنلاین است. در این مد می‌توانید اسمی برای خود برگزیده و با ارائه‌ی ایمیلتان، وارد دنیای جنگا شده و با بازیکنان حقیقی از سراسر دنیا رقابت کنید.

تجربه‌ی این بازی جذاب را به همه‌ی دوستان توصیه می‌کنیم.

عنوان بازی: Jenga

سیستم عامل: آی.او.اس

سازنده: NaturalMotionGames Ltd.

سبک: تفننی

دانلود رایگان بازی Jenga برای iOS

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها