آرسنال - دورتموند از شبکه 3 رئال مادرید - بازل از شبکه ورزش ساعت 23 و 15 دقیقه

رونالدو به دنبال رکوردی تازه

دیدار رئال مادرید با بازل از شبکه ورزش و مسابقه آرسنال و دورتموند ساعت 23 و 15 دقیقه از شبکه سوم پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۴۲۶۹۶

آیا کریستیانو رونالدو رکورد می‌زند؟ این مهم‌ترین سوالی است که در بازی بازل و رئال مادرید مطرح است، در مسابقه‌ای که ساعت 23 و 15 دقیقه از شبکه ورزش پخش می‌شود، تکلیف تیم‌ها مشخص است و مادریدی‌ها صعودشان را به عنوان تیم نخست گروه به مرحله بعد قطعی کرده‌اند. در ورزشگاه خانگی بازل تنها نکته مهم همین است که کریستیانو رونالدو بتواند با زدن گل‌های متعدد از لیونل مسی سبقت بگیرد و به بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان تبدیل شود. البته بهترین گلزن رئال در این فصل کریم بنزما بوده است که توانسته پنج گل به ثمر برساند. بازی رفت دو تیم در سانتیاگوبرنابئو با پیروزی پرگل رئال همراه شد. رئالی‌ها موفق شدند با نتیجه پرگل 5 بر یک بازل را در بازی رفت شکست دهند.

شاگردان آنچلوتی 14 بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند و با قدرت در صدر جدول لیگا و لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفتند. بازل در طرف دیگر رقابت سختی برای صعود به مرحله بعد دارد و تلاش خواهد کرد تا از این بازی امتیاز بگیرد. البته آنچلوتی اعتقاد دارد که نباید از این پیروزی مغرور شد وگفت: شکست هم روزی از راه خواهد رسید و در این هیچ شکی نیست. هدف ما این است که همین روند را ادامه بدهیم. تیم دارد خوب کار می‌کند و همه بچه‌ها انگیزه بالایی دارند اما به‌هر‌حال فصل هم بسیار طولانی است و باید همه سعی‌مان را بکنیم تا اوضاع همین‌طور پیش برود.

در دیگر دیدار این گروه، لیورپول که در شرایط بحرانی قرار دارد، باید در پنجمین دیدار خود در این فصل لیگ قهرمانان برابر لودوگراتس به میدان برود. شاگردان برندان راجرز در بدترین وضع خود قرار دارند. شکست برابر کریستال‌پالاس در لیگ برتر باعث شد این تیم به رده دوازدهم لیگ برتر سقوط کند. شاید پیروزی در لیگ قهرمانان بتواند مرهمی باشد برای تیمی که بدون سوآرز به روزهای فاجعه‌آمیز بازگشته است.

در یکی دیگر از حساسترین بازی‌های امشب،آرسنال و دورتموند ساعت 23 و 15 دقیقه با هم دیدار می‌کنند. در این بازی که از شبکه سوم سیما پخش می‌شود، دوتیم در حالی برابر هم به میدان می‌روند که هر دو در وضعی بحرانی قرار دارند. آرسنال در هفته دوازدهم لیگ برتر در خانه برابر منچستریونایتد شکست خورد تا بدترین فصل فوتبالی خود را در دو دهه اخیر تجربه کرده باشد. از طرف دیگر با مصدومیت جک ویلشر تعداد مصدومان توپچی‌های لندن روز به روز بیشتر شده است و این باعث شده تا نگرانی‌های زیادی بین هواداران این تیم ایجاد شود. البته آرسنال با کسب یک تساوی هم صعودش را به مرحله بعد قطعی خواهد کرد، ولی اگر می‌خواهد به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود کند، باید حتما دورتموند را در این دیدار ببرد و امیدوار باشد تیم آلمانی در بازی‌ آخر خود امتیاز نگیرد.

دورتموند نیز در این فصل عملکرد بسیار ضعیفی در بوندسلیگا داشته و بین 18 تیم در رده 16 قرار گرفته است. البته زردپوشان فوتبال آلمان هر 4 بازی خود را در لیگ قهرمانان با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند و با 12 امتیاز در صدر جدول گروه قرار گرفته‌اند. یک تساوی در این دیدار صعود شاگردان کلوپ را به عنوان تیم نخست به مرحله بعد قطعی می‌کند. بازی رفت دو تیم با برتری 2 بر صفر دورتموند در ایدونا پارک به پایان رسید. دو تیم با سیلی از مصدومان به دیدار هم خواهند رفت. دبوشی، کوشلینی، اوسپینا و اوزیل از آرسنال و مارکو رویس از دورتموند قطعا به این بازی نمی‌رسند.

حضور بازیکنانی مثل شسنی، ولکات، ویلشیر، بندر، نوری شاهین و پاپاستا توپولوس هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

تقابل روسیچکی با تیم سابق خود از نکات جالب این مسابقه خواهد بود. همچنین پودولسکی و مرته ساکر هم با هموطنان خود روبرو خواهند شد که در نوع خود در خور توجه است.

در دیگر دیدار این گروه که از اهمیت کمتری برخوردار است، اندرلخت در بلژیک میزبان گالاتاسرای ترکیه است. تیم ترکیه‌ای برای صعود از این گروه نیاز به یک معجزه کامل دارد. آنها باید هر دو بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارند و منتظر شکست آرسنال در دو بازی خود باشند تا گالاتاسرای بتواند به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کند.

برنامه بازی‌های امشب لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

آتلتیکومادرید ـ المپیاکوس، مالمو – یوونتوس،رئال مادرید، لودوگراتس – لیورپول،زنیت – بنفیکا، لورکوزن ـ موناکو،آرسنال ـ دورتموند و اندرلخت ـ گالاتاسرای

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها