معاون اول قوه قضاییه درباره احضار سعید مرتضوی به دادسرا گفت: مرتضوی پرونده دیگری غیر از آن پرونده ای که در دیوان عالی کشور است، دارد و ممکن است دادسرا به خاطر آن پرونده وی را احضار کرده باشد که البته من از آن اطلاعی ندارم.
کد خبر: ۷۴۰۴۵۷

به گزارش واحد مرکزی خبر، غلامحسین محسنی اژه‌ای این مطلب را در حاشیه مراسم تحلیف کارآموزان قضایی در جمع خبرنگاران بیان کرد.

پیش از این اعلام شده بود بر اساس حکمی که در دیوان عالی کشور تائید شده، سعید مرتضوی به طور دائم از قضاوت، منفصل شده است.

سخنگوی قوه قضاییه در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره زیرمیزی پزشکان و جریمه صدهزار تومانی که برای آن در نظر گرفته شده است، گفت: این تصمیم خود مسئولان است و اگر اثربخش نباشد تصمیم دیگری اخذ خواهد شد.

وی گفت: اگر پزشکان، مفسده دیگری غیر از پول گرفتن داشته باشند طبیعتا به آن نیز باید رسیدگی شود.

نوزدهمین جلسه دادگاه مهدی هاشمی

نوزدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی محمدعلی مقیسه برگزار شد.به گزارش واحد مرکزی خبر، یکی از وکلای متهم هنگام ورود به ساختمان دادگاه انقلاب در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: از روز نخست تاکید داشتیم که دادگاه علنی باشد که نپذیرفتند و امروز یک درخواست از قوه قضائیه داریم مبنی بر این که یک جلسه از این 17 جلسه را که همه‌اش فیلمبرداری شده است به طور تصادفی انتخاب و در تلویزیون پخش کنند.

سید محمود علیزاده طباطبایی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که آیا درست است که بیشتر دفاعیات را خود متهم انجام می‌دهد، گفت: لوایح را با هم کار کردیم و بخش‌هایی از دفاعیات را موکلم و بخش‌هایی را وکلا انجام می‌دهند.

علیزاده طباطبایی که وکیل غنچه قوامی نیز هست در پاسخ به پرسشی درباره پرونده این متهم گفت: در این‌باره خانواده‌شان خواستند مصاحبه‌ای نکنم.

عملیات استشهادی، واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی است

معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه درباره عملیات استشهادی در قدس گفت: آنچه در این منطقه جریان دارد واکنش مردم فلسطین به تجاوزات روزمره رژیم صهیونیستی است .حسین امیرعبداللهیان افزود: اقدامات گستاخانه رژیم صهیونیستی در تداوم شهرک‌سازی در سرزمین‌های فلسطین و یهودی‌سازی مسجدالاقصی بستر انتفاضه سوم را مهیا ساخته است.پلیس رژیم صهیونیستی، عصر سه‌شنبه اعلام کرد ، سه نفر با تابعیت آمریکایی ـ اسرائیلی و یک فرد با تابعیت دوگانه انگلیسی ـ اسرائیلی، در میان افرادی هستند که در حمله استشهادی اخیر دو فلسطینی در بیت‌المقدس، کشته شده‌اند.این مرگبارترین حمله ضدصهیونیستی در شش سال گذشته در این شهر بوده که در واکنش به هتک حرمت مسجدالاقصی صورت گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها