گلایه مادر «مرتضی پاشایی» از خواننده‌ پاپ

جام جم نوا: از دیروز عکسی روی شبکه های مجازی از مرتضی پاشایی منتشر شد که این خواننده را در حال نامساعدی در اتاق آی سی یو نشان می دهد. تصویری که این خواننده محبوب را در حال درد کشیدن نشان می دهد. حالا مادر مرتضی پاشایی می گوید خواننده ای که این تصویر را برای اولین بار منتشر کرده است را هیچگاه نمی بخشد.
کد خبر: ۷۳۸۱۵۴
گلایه مادر «مرتضی پاشایی» از خواننده‌ پاپ

در روزهایی که این هنرمند در بستر بیماری بود چهره‌های زیادی در تکاپو بودند که بتوانند شرایط را در بهترین حالت ممکن برای این هنرمند و خانواده‌اش مهیا سازند و قطعاً باید از زحمات آن‌ها به شکلی ویژه تقدیر نمود. افرادی چون مهدی کُرد، پیمان عیسی‌زاده، انوشیروان تربتی، عباس کُرد، محمد علیزاده، روزبه نعمت اللهی، شهرام شکوهی، یاحا کاشانی، میلاد ترابی، محمد حسین توتونچیان، محمود گل محمدی، امید جهان، پرسنل بیمارستان بهمن، دکتر حسن توکلی و… .
در این بین مادر پاشایی نیز ضمن گلایه از برخی چهره‌ها از انتشار عکسی که در روزهای گذشته روی صفحه شخصی یکی از خواننده‌ها منتشر شد گفت: «برای برخی از این دوستان واقعا متاسفم که فقط برای خودنمایی آن عکس را منتشر کردند. هرگز نمی‌توانم ببخشم کسی را که در این شرایط عکس پسرم را در آن حالت بد و روی تخت آی سی یو منتشر کرده است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ملیكا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
۰
۰
سلام من ملیكا هستم 12 ساله از یزد من خیلی ناراحت شدم وقتی خبر مرگ مرتضی پاشایی راشنیدم وخیلی دوست داشتم مرتضی را فقط یك بار ببینم و ا اونایی كه این عكس هارا گذاشتن باید در برابر خدا جوا بدن

نیازمندی ها