معاون اجرایی رئیس‌جمهور:

کیفیت خودروهای داخلی قابل دفاع نیست

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: کیفیت خودروی داخلی به هیچ عنوان قابل دفاع نیست و ضمن آن‌که مردم نیز از این موضوع همیشه گله‌مند هستند.
کد خبر: ۷۳۶۵۷۷

به گزارش ایرنا، محمد شریعتمداری دیروز در مراسم روز ملی کیفیت با بیان این‌که کیفیت خودروهای تولید داخل مطلوب نیست، تصریح کرد: امروزه مدیریت سیاسی جمهوری اسلامی ایران پس از 35 سال نمی‌تواند دفاع همه‌جانبه‌ای از تولید خودرو داشته باشد.

وی افزود: این امر عوامل متعددی از جمله تغییر مدیریتی یا سیاست‌های اشتباه دارد که در این‌باره باید تدبیر مناسبی اتخاذ شود چرا که جهان امروز منتظر تعلل‌های ما نخواهد بود و با سرعت زیادی در حال حرکت است.معاون اجرایی رئیس‌جمهور درخصوص مدیریت بهره‌وری آب نیز گفت: در این موضوع نیز نمی‌توان دفاع مناسبی از مدیریت بهره‌وری آب داشت، زیرا در این خصوص تاکنون اقدام موثری صورت نگرفته است.

وی با بیان این‌که کیفیت بهره‌وری از آب مطلوب نیست، افزود: این مدیریت به گونه‌ای بوده که اکنون نمی‌توان پاسخگوی مردم بود، بنابراین باید قدم‌ها سریع‌تر برداشته شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران نیز دراین مراسم بر ضرورت شکل‌گیری رویکرد جدید کیفیت در کشور و پیگیری آن از سوی همه دستگاه‌ها تاکید کرد و گفت: این سازمان به تنهایی نمی‌تواند به بحث کیفیت بپردازد.

نیره پیروزبخت با تاکید بر این‌که بحث کیفیت مربوط به یک سازمان و دستگاه خاص نیست، اظهار کرد: مردم از سازمان ملی استاندارد نه‌فقط استاندارد را طلب می‌کنند بلکه انتظار دارند که موضوع کیفیت را مدیریت و ارزیابی کند.وی با اشاره به تغییر رویکرد سازمان ملی استاندارد درخصوص موضوع کیفیت، افزود: اخیرا معاونت ارزیابی کیفیت در سازمان ملی استاندارد ایجاد شده تا به موضوع کیفیت با اهداف جدید بپردازد.

پیروزبخت با بیان آن‌که در برنامه چهارم توسعه بارقه‌ای از کیفیت مطرح بوده است، گفت: در یک سال اخیر مفهوم کیفیت در اجزا و حاکمیت در حال نهادینه شدن است، اما برای اهتمام به کیفیت به رویکردهای جدیدی نیاز داریم.

به گفته رئیس سازمان ملی استاندارد، در شرایط فعلی کیفیت از محدوده بنگاه‌های اقتصادی خارج شده و این موضوع در تمام اجزای جامعه جریان پیدا کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها