نقالی عموهای فیتیله‌ای در ماه محرم

عموهای فیتیله‌ای امروز با اجرای شعر «قمر بنی هاشم» و نقالی در برنامه «فیتیله، فردا تعطیله» حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و مرام و شخصیت ایشان را به مخاطبان کودک و نوجوان معرفی می‌کنند.
کد خبر: ۷۳۳۳۹۸
نقالی عموهای فیتیله‌ای در ماه محرم

برنامه عموهای فیتیله‌ای امروز و فردا حال و هوای متفاوتی خواهد داشت.

محمد مسلمی کارگردان و بازیگر «فیتیله، فردا تعطیله» در این باره گفت: امروز با اجرای نمایش‌های محکمه، شنگول و منگول، شیر و شکارچی و مکتبخانه مهمان بچه‌ها هستیم. در این برنامه علاوه بر تدارک بخش‌های ویژه‌ای به مناسبت ماه محرم، با اجرای شعر «قمر بنی هاشم» ارادت خود به ساحت حضرت ابوالفضل ‌العباس(ع) ابراز می‌کنیم.

این کارگردان با بیان این‌که فردا بخش «فیتیله محبت» به نمایش درخواهد آمد، افزود: در بخشی با نام «قصه یک مرد مهربان» زندگی یک روحانی را روایت می‌کنیم که یکی از کلیه‌های خود را به یک کودک بیمار اهدا کرده است.

عموهای فیتیله‌ای همچنین فردا نمایش‌های نقالی محرم، آموزش بچه‌داری، رانندگی فیتیله‌ای و آکواریم را برای پخش تدارک دیده‌اند.

مسلمی درباره برنامه‌های فردا گفت: سعی می‌کنیم در این برنامه بچه‌ها را با واقعه عاشورا و فضایل اخلاقی امام حسین(ع) و اصحاب وفادار ایشان آشنا کنیم.

محمد مسلمی افزود: عموهای فیتیله‌ای در قالب «فیتیله محبت» سراغ موضوع نذری رفته که یکی از سنت‌های زیبای ایرانی است. همچنین قصه «گره به گره» و اجرای ترانه‌های مرتبط با امام حسین(ع) از دیگر بخش‌های این قسمت از برنامه عموهای فیتیله‌ای خواهد بود.

«فیتیله» کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو است. این برنامه به تهیه‌کنندگی علیرضا آقایی و اجرای علی فروتن، حمید گلی، محمد مسلمی و مهرداد نظام‌آبادی پنجشنبه‌ و جمعه‌ها ساعت 14 از شبکه دو به نمایش در می‌آید. (روابط عمومی شبکه دو)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها