«شادیانه‌های کودکی» عنوان اولین کنسرت کودک و خانواده‌ است که به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۸۸۲۲۹
عموهای فیتیله‌ای به یک کنسرت کودکانه می‌آیند

امیر فروتن - تهیه‌کننده و صاحب امتیاز «شادیانه های کودکی» - گفت: «شادیانه‌های کودکی» اولین کنسرت کودک و خانواده در ایران است که دهم و یازدهم اردیبهشت‌ماه - همزمان با ولادت حضرت علی (ع) - در سالن همایش‌های وزارت کشور برگزار می‌شود. این کنسرت برای اولین‌بار با موسیقی زنده برگزار می‌شود که شامل 9 نوازنده به سرپرستی ایمان ذاکری و آهنگسازی شهرام نیکیار خواهد بود.

وی ادامه داد: مسعود روشن پروژه و شهرام نیکیار از خوانندگان کنسرت «شادیانه‌های کودکی» هستند. در این کنسرت عموهای فیتیله‌ای و عروسک‌های شادونه در سرزمین دونه‌ها حضور خواهند داشت. همچنین یکسری از هنرمندان و خوانندگان هم در مراسم حضور دارند، اما هنوز حضورشان قطعی نشده است.

فروتن همچنین اظهار کرد: در اولین کنسرت کودکان 17 قطعه موسیقی اجرا می‌شود. این کنسرت یک برنامه کاملا شاد و موزیکال همراه با اهدای جوایز است. علاقه‌مندان برای حضور در کنسرت «شادیانه های کودکی» می‌توانند در سایت ایران کنسرت ثبت نام کنند و بلیت تهیه کنند.

کنسرت «شادیانه‌های کودکی» 10 و 11 اردیبهشت‌ماه هر شب به مدت یک ساعت و 40 دقیقه به شکل زنده در تالار وزارت کشور برگزار خواهد شد. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها