استفاده از گوشی‌های هوشمند نحوه عملکرد طبیعی انگشتان دست را تغییر می‌دهد

تاثیر گوشی‌های هوشمند بر عملکرد طبیعی انگشتان

تا به امروز هنوز مشخص نیست که آیا سیگنال هایی که در تجهیزات الکترونیکی استفاده می شود باعث صدمات جسمی به انسان می شود و روی سلامت تاثیرگذار است یا خیر!! ماجرا از اینجا شروع می شود که خانم 72 ساله ای برای جلوگیری از عبور سیگنال های موبایل و وای فای تصمیم به رنگ آمیزی خانه اش می گیرد.
کد خبر: ۷۳۲۵۳۰
رنگ آمیزی دیوار برای جلوگیری از عبور سیگنال های موبایل از آن

جام جم کلیک: تا به امروز هنوز مشخص نیست که آیا سیگنال هایی که در تجهیزات الکترونیکی استفاده می شود باعث صدمات جسمی به انسان می شود و روی سلامت تاثیرگذار است یا خیر!!

ماجرا از اینجا شروع می شود که خانم 72 ساله ای برای جلوگیری از عبور سیگنال های موبایل و وای فای تصمیم به رنگ آمیزی خانه اش می گیرد.

وی برای اینکار چیزی در حدود 4000 پوند به یک متخصص رنگ پرداخت می کند تا با استفاده از رنگ مخصوص که مانع از عبور سیگنال می شود به سلامتی وی کمک کند.

این خانم که راسل نام دارد و اهل انگلیس است از نوعی سردرد مزمن رنج می برد که بخاطر حساسیت به امواج الکتریکی است. این سردرد به‌قدری آزاردهنده است که خانم راسل از اتوبوس نمی‌تواند برای رفت و آمد به محل زندگی اش استفاده کند زیرا دستگاه های موبایل متعددی در اتوبوس های عمومی روشن است که مربوط به مسافران آن است، به گفته این خانم این مسئله بر روی روابط اجتماعی وی تاثیر گذاشته و مانعی برای معاشرت وی شده است به خصوص که وی نمی‌تواند از اینترنت و موبایل استفاده کند.

بنابراین این خانم راه حل را در رنگ آمیزی خانه اش با 4 لایه رنگ مخصوص می داند و می‌گوید با این کار سیگنال های کمتری به خانه اش وارد می‌شود و برای این‌کار از تجهیز ویژه ای که میزان امواج الکتریکی را در فضا نشان می‌دهد بهره می برد. وی خاطر نشان می کند که بعد از رنگ آمیزی احساس آرامش بیشتری در خانه اش دارد.

قدم بعدی برای خانم راسل آگاهی کودکان است از امواج وای فای و تاثیر منفی آنها بر سلامت آنها. وی معتقد است که سیستم اینترنتی سیمی با پهنای باند بالا (Broadband) بهتر از وای فای است و اثرات سوء کمتری دارد.

مهدی روانبخش
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها