بنابراین تبلیغاتی که در این شبکه های تلویزیونی می شود در محافل علمی اعتبار ندارد. دلیل این امر این است که در افراد با تراکم بالا هم قسمت گیرنده از بین رفته و هم قسمت دهنده مو آسیب می بیند. در این صورت هنگام نیاز به عمل مجدد محل مناسبی در سر برای برداشت و کاشت مو وجود نخواهد داشت.
در این قسمت از برنامه علمی- پزشکی دکتر سلام ، دکتر نیلفروش زاده متخصص پوست ، مو و زیبایی و ریاست مرکز تحقیقات پوست و سلول های بنیادی در مورد بی اعتبار بودن تبلیغات کاشت مو به ویژه در شبکه های تلویزیونی ماهواره ای توضیحاتی مفیدی را بیان می کند.
منبع: شبکه آموزش
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد