جام جم ورزشی: فرنگی کار وزن 71 کیلوگرم تیم ملی از اختصاص پاداش طلایی های بازیهای آسیایی به خود خبر داد.
کد خبر: ۷۲۸۵۶۳
پاداش طلایی‌های بازی‌های آسیایی برای سعید عبدولی

سعید عبدولی در خصوص تخصیص پاداش طلایی‌ها به او از سوی وزارت ورزش و جوانان، اظهار کرد: پس از این که از بازی‌های آسیایی اینچئون به اندیمشک بازگشتم، یک روز از طرف دفتر رییس جمهور با منزل ما تماس گرفتند و عنوان کردند که به وزارت ورزش و جوانان اعلام ‌کرده‌ایم به شما نیز همانند طلایی‌ها 150 سکه طلا اهدا کنند، چرا که معتقدیم حق شما در اینچئون با ناداوری خورده شد و تو استحقاق رسیدن به مدال طلا را داشتی.

ملی‌پوش کشتی فرنگی ایران افزود: پس از این موضوع نیز گرشاسبی از وزارت ورزش و جوانان با من تماس گرفت و او نیز اعلام کرد به تو همانند طلایی‌ها پاداش خواهیم داد.

وی با بیان این که از شنیدن این خبر بسیار خوشحال شدم، گفت: مشکلات مالی بسیاری دارم و این پاداش می‌تواند نقش بسیار مهمی در مرتفع شدن مشکلات من داشته باشد. از رییس جمهور و مسئولان دفتر ایشان و همچنین وزیر محترم ورزش و جوانان و دیگر مسئولان وزارت ورزش و جوانان به خاطر لطف‌شان تشکر می‌کنم.

عبدولی درباره بازی‌های آسیایی، اظهار کرد: همه مردم مشاهده کردند که چگونه داوران با بی عدالتی تمام حق من را خوردند. من نمی‌دانم کره‌ای ها چگونه می‌خواهند جواب خدا را بدهند. واقعا میزبانی کره‌ای ها تنفر آمیز بود، چرا که آنها به هر قیمتی می‌خواستند فقط مدال به دست بیاورند. پس از کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی گوانگجو به دنبال دومین طلای بازی‌های آسیایی بودم ، اما متاسفانه این فرصت را از من گرفتند.

عضو تیم ملی کشتی فرنگی درباره شکایت مسئولان کمیته ملی المپیک به دادگاه CAS بابت گرفتن حق و حقوق او، گفت: واقعا جا دارد از کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی به خاطر پیگیری جدی در احقاق حقوقم تشکر کنم. من به همراه شهنازی و یک خانم دیگر به دادگاه CAS رفتیم و دیدم که شهنازی چگونه در گرفتن حق من جدی بود. مسئولان CAS وقتی فیلم کشتی من را دیدند اعلام کردند "حق با توست ، اما ما نمی‌توانیم کاری برای تو انجام دهیم." که در این هنگام شهنازی عصبانی شد و به آنها گفت "مگر ما مسخره شما شده‌ایم که ما را به اینجا کشانده‌اید و بعد می‌گویید که کاری نمی‌توانید انجام دهید. مگر اینجا دادگاه نیست و نباید حق را به حق دار برسانید؟" که این برخورد بسیار خوب شهنازی باعث شد حتی آنها ناراحت هم شوند. واقعا از جدیت دبیر کل کمیته ملی المپیک در این قضیه لذت بردم.

عبدولی در پایان درباره اهداف خود در کشتی فرنگی خاطر نشان کرد: در حال حاضر مشغول به تمرین هستم و ان‌شاءالله تمام سعی‌ام را می‌کنم تا مدال طلای المپیک ریو را به دست بیاورم و پس از آن از دنیای کشتی خداحافظی کنم. امیدوارم همان طور که مردم من را همیشه شرمنده خود کرده‌اند باز برایم دعا کنند تا بتوانم آنها را خوشحال کنم.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها