جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد

خدمت سربازی 24 ماهه شد

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی گفت: سربازان حین خدمت که دارای اضافه خدمت سنواتی هستند، در صورت داشتن یکی از ضوابط مربوط به (تبصره یک ماده ۵۸) قانون خدمت وظیفه عمومی، می‌توانند با مراجعه به نیروی انسانی یگان خدمتی خود نسبت به درخواست و پیگیری بخشش اضافه خدمت خود اقدام کرده ویگان‌های خدمتی آنان نیز باید به درخواست آنان رسیدگی کند.
کد خبر: ۷۱۳۷۳۱

جام جم سرا: سرهنگ رحمان علیدوست خاطرنشان کرد: بخشش اضافه خدمت سربازان وظیفه حین خدمت بر اساس (تبصره یک ماده ۵۸)، در اختیار فرمانده‌هان یگان‌های خدمتی است و در این خصوص هیچ گونه مسئولیتی بر عهده سازمان وظیفه عمومی یا مراکز وظیفه عمومی استان‌ها نیست.

وی در تشریح تبصره یک ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، اظهار داشت: برابر ضوابط ابلاغی از سوی ستاد کل نیروهای مسلح، مشمولان غایبی که به خدمت اعزام می‌شوند در صورتی که حین خدمت، حسن اخلاق و رفتار و جدیت در انجام وظایف خود نشان دهند یا در عملیات جنگی ابراز شجاعت و فداکاری کنند به نحوی که مورد تایید فرماندهان و روسای ذیربط باشد، با تایید مقامات سرلشگری و همطراز در سازمان مربوط، تمام اضافه خدمت یا بخشی از آن بخشیده خواهد شد.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی افزود: ضوابط اجرایی بخشش اضافه خدمت فوق، توسط ستادکل نیروهای مسلح به رده‌های نیروهای مسلح ابلاغ شده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها