به گزارش جام جم آنلاین براساس برنامه تدوین شده، مقرر گردید مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی برای اولین بار با حضور در محل سامانه سامد( سامانه ارتباط مردم و دولت)، به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات شهروندان در این استان خواهد بود.
گفتنی است مدیران دستگاههای مختلف به منظور اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد، تبیین اهداف دولت، تحقق مصادیق حقوق شهروندی، لزوم استمرار تعامل مردم و دولت، پاسخگویی به درخواستها و مشکلات هموطنان و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاههای اجرایی به صورت مستمر در این سامانه حاضر میشوند که در این راستا شنبه مورخ 14 فروردین ماه 1400 از ساعت 11:30 لغایت 13 مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی برای اولین بار در محل استقرار سامانه سامد حاضر و با خط 111 به صورت مستقیم اقدام به شنیدن نظرات، درخواستها، شکایات، انتقادها و پیشنهادهای مردم خواهد کرد.