فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن حوض نقاشی، خواهران غریب، درست شبیه پدرم، خانه ما، امنیت پرواز، دزدان دریایی کارائیب 2، و کسی در راه است، کفشاتو در نیار، سفر، ربات، رنگو، جزیره گنج و... امروز و فردا از شبکه‌های تلویزیون پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۱۰۶۱۰
«حوض نقاشی» در شبکه یک دیدنی می‌شود

شبکه یک

امشب: ساعت 22، جک آیریش، بدهی قدیمی

فردا: 14 و 50 دقیقه، حوض نقاشی

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم سینمایی جک آیریش، بدهی قدیمی به کارگردانی جفری واکر، امشب ساعت 22 از شبکه یک پخش می‌شود.

گای پیرس، مارتا دوسلدرپ و آرون پدرسن در این فیلم نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند. شبکه یک برای فردا ساعت 14 و 50 دقیقه هم فیلم حوض نقاشی به کارگردانی مازیار میری را در نظر گرفته است. شهاب حسینی و نگار جواهریان نقش‌های اصلی این فیلم را بازی می‌کنند.

مریم و رضا که عقب‌مانده جسمی و حرکتی هستند در بهزیستی با هم آشنا شده و ازدواج می‌کنند. آنها خیلی زود صاحب پسری می‌شوند که در سنین دبستان از حرکات عجیب و غریب مادر و پدرش عذاب می‌کشد. او دوست دارد تا مادر و پدری با حرکات طبیعی داشته باشد بنابراین خانه را ترک کرده و به خانه معلمش پناه می‌برد و...

شبکه دو

امروز: ساعت 9 و 30 دقیقه، موریسون خواهردار می‌شود‌/‌ ساعت 21، خواهران غریب

فردا: ساعت 8، درست شبیه پدرم‌/‌ ساعت 17 و 30 دقیقه، ماه عسل

فیلم سینمایی موریسون خواهردار می‌شود به کارگردانی باربارا بردرو، امروز ساعت 9 و 30 دقیقه صبح از شبکه دو به نمایش در می‌آید. توبیاس لامبرتس، باری آتسما، براچا ون دوئسبرگ در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی خواهران غریب به کارگردانی کیومرث پوراحمد، هم برای امشب ساعت 21 در جدول پخش شبکه دو قرار گرفته است. افسانه بایگان، خسرو شکیبایی و لادن طباطبایی بازیگران این فیلم هستند و داستان آن درباره دو خواهر دوقلوست که پدر و مادرشان از هم جدا شده‌اند و یکی از آنها با پدرش و دیگری با مادرش زندگی می‌کند، در مقطعی جایشان عوض می‌شود و...

فیلم سینمایی درست شبیه پدرم به کارگردانی بلر ترو،فردا ساعت هشت صبح در قالب برنامه سینما صبحانه تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.

فیلم تلویزیونی ماه عسل به کارگردانی شاهد احمدلو هم برای فردا ساعت 17 و 30 دقیقه در نظر گرفته شده است. پروانه معصومی، افسر اسدی و سحر ولدبیگی در فیلم ماه عسل بازی می‌کنند.

شبکه سه

امروز: ساعت 10 و 45 دقیقه، خانه ما‌/‌ ساعت 15 و 45 دقیقه، سرپرست بچه‌ها‌/‌ ساعت 20 و 15 دقیقه، اولین شب آرامش 1

فردا: ساعت 30 دقیقه بامداد، توطئه فامیلی‌/‌ ساعت 10 و 15 دقیقه، امنیت پرواز‌/‌ ساعت 15 و 45 دقیقه، اولین شب آرامش 2

فیلم تلویزیونی خانه ما به کارگردانی مسعود کرامتی، امروز ساعت 10 و 45 دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود.

رضا بابک، زهرا اویسی و گوهر خیراندیش در این فیلم نقش پدر و مادر خانواده را بازی می‌کنند. این فیلم ماجراهای خانواده تهرانی شامل پدر، مادر، پدر بزرگ و چهار فرزند در سنین مختلف خانه را به نمایش می‌گذارد که به خانه جدیدشان به بیرون از شهر نقل مکان می‌کنند و در این خانه است که برای آنها ماجراهایی به وجود می‌آید.

فیلم سینمایی «سرپرست بچه‌ها» به کارگردانی جان پدی کاراسترز، امروز ساعت 15 و 45 دقیقه از شبکه سه به نمایش در می‌آید. نورمن ویزدم، جون رایس و شرلی آبیکر در این فیلم نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.

فیلم تلویزیونی «اولین شب آرامش» به کارگردانی احمد امینی، امشب ساعت 20 و 15 دقیقه از شبکه سه تقدیم علاقه‌مندان می‌شود. پرویز پورحسینی، مهتاج نجومی، اکرم محمدی، یکتاناصر، شبنم قلی‌خانی، مهدی پاکدل و امیر آقایی در فیلم تلویزیونی «اولین شب آرامش» ایفای نقش کرده‌اند.

قسمت دوم فیلم تلویزیونی «اولین شب آرامش» هم برای فردا ساعت 15 و 45 دقیقه تدارک دیده شده است.

علاقه‌مندان به سینمای کلاسیک هم می‌توانند فیلم سینمایی «توطئه فامیلی» به کارگردانی آلفرد هیچکاک را فردا ساعت 30 دقیقه بامداد از شبکه سه تماشا کنند.

این فیلم داستان یک راننده تاکسی است که همراه شریکش به‌نوعی نقش کارآگاه خصوصی را ایفا می‌کنند. آنها توسط خانمی استخدام می‌شوند تا برادرزاده‌اش را که سال‌ها قبل خانواده را ترک کرده است پیدا کنند. در این میان با یک تاجر الماس هم که به همراه همسرش دست به ربودن فرزندان افراد ثروتمند می‌زنند روبه‌رو می‌شوند و.... این فیلم محصول آمریکا در سال 1976 است که بازیگرانی چون کارن بلک و بروس درن در آن بازی می‌کنند.

فیلم سینمایی «امنیت پرواز» به کارگردانی کوین هوکس، فردا ساعت 10 و 15 دقیقه در جدول پخش شبکه سه گنجانده شده است. داستان این فیلم درباره یک تروریست است که مدت‌‌هاست از دست پلیس فرار می‌کند.

شبکه چهار

امروز: ساعت 15، باک هاوارد بزرگ

فردا: ساعت 20 و 30 دقیقه، گمشده 1983

فیلم سینمایی «باک هاوارد بزرگ» به کارگردانی شان‌مک گینلی، امروز ساعت 15 از شبکه چهار پخش می‌شود. تام هنکس و جان مالکوویچ در این فیلم بازی می‌کنند.

فیلم سینمایی «گمشده 1983» به کارگردانی آناند توکر، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در قالب برنامه «سینما 4» از این شبکه به نمایش درمی‌آید. این فیلم داستان قتل‌های زنجیره‌ای خبرنگاران را در شهری در آمریکا به نمایش می‌گذارد.

شبکه تهران

امروز: ساعت 13 و 30 دقیقه، تام و جری دستیاران شرلوک هلمز

فردا: ساعت 40 دقیقه بامداد، پاک‌کننده‌/‌ ساعت 9 صبح، تام و جری مسابقه بزرگ‌/‌ ساعت 13 و 30 دقیقه، رویای حقیقی‌/‌ ساعت 21 و 45 دقیقه، دزدان دریایی کارائیب 2

انیمیشن «تام و جری دستیاران شرلوک هلمز» به کارگردانی جف سرگی، امروز ساعت 13 و 30 دقیقه در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران به نمایش درمی‌آید.

داستان این انیمیشن با بازی مایل یورک و جف برگمن درباره خانم رد است که از شرلوک هولمز کارآگاه خصوصی زبده درخواست کمک می‌کند.

فیلم سینمایی «پاک‌کننده» به کارگردانی چاک راسل، فردا ساعت 40 دقیقه بامداد از شبکه تهران به نمایش درمی‌آید. آرنولد شوارتزنگر، ونسا ویلیامز، جیمز کان ـ و رابرت پسترولی در فیلم سینمایی «پاک‌کننده» بازی کرده‌اند.

انیمیشن «تام و جری ( مسابقه بزرگ)» به کارگردانی بیل کوپ، فردا ساعت 9 صبح از شبکه تهران به نمایش درمی‌آید. تام و جری ضمن دعوای همیشگی‌شان به جایی می‌رسند که مسابقه ماشین در آنجا برگزار می‌شود و جایزه این مسابقه بزرگ یک کاخ است که تام و جری برای به دست آوردن آن دست به هر کاری می‌کنند.

فیلم سینمایی «رویای حقیقی» به کارگردانی بدابراتا پین، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران به نمایش درمی‌آید. منوج بج پایا، بری جان و دلزاد هی ویل در فیلم سینمایی «رویای حقیقی» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «دزدان دریایی کارائیب 2» به کارگردانی گور وربینسکی، فردا ساعت 21 و 45 دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود. جانی دپ، اورلاندو بلوم، کیرا نایتلی و بیل نای در این فیلم بازی کرده‌اند.

شبکه شما

امروز: ساعت 24، و کسی در راه است

فردا ساعت 13 و 30 دقیقه، کفشاتو در نیار

فیلم تلویزیونی «و کسی در راه است» به کارگردانی محسن خانجانی، امشب ساعت 24 از شبکه شما پخش می‌شود.

مجید مظفری، عزت‌الله مهرآوران و نیکی مظفری در این فیلم که در مرکز همدان تولید شده، بازی می‌کنند.

فیلم تلویزیونی «کفشاتو در نیار» به کارگردانی اصغر یوسفی‌نژاد، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه هم از این شبکه تقدیم علاقه‌مندان می‌شود. ژیلا آل‌رشاد، مهران نائل، محرم زینال‌زاده، فرحناز منافی‌ظاهر و ساناز نظری در فیلم تلویزیونی «کفشاتو در نیار» که در مرکز آذربایجان شرقی تولید شده، بازی می‌کنند.

شبکه قرآن و معارف

فیلم تلویزیونی «سفر» به کارگردانی محسن عظیمی‌نیا، فردا ساعت 15 و 30 دقیقه از شبکه قرآن و معارف پخش می‌شود. داوود جوانی بیست و شش ساله است که با مادر خود زندگی می‌کند و شغل درست و حسابی ندارد و با دوستان خلافکار معاشرت دارد. او در مسابقه‌ای برنده سفر به مشهد می‌شود و در قطار با خانواده‌ای آشنا شده و...

شبکه آموزش

فیلم تلویزیونی «ربات» به کارگردانی مهرداد خوشبخت، فردا ساعت 10 صبح از شبکه آموزش به نمایش درمی‌آید. عمار تفتی، محمود عزیزی، فرناز رهنما و بهاره نوحیان در این فیلم تلویزیونی ایفای نقش کرده‌‎اند.

شبکه پویا

انیمیشن «رنگو» امشب ساعت 21 از شبکه پویا پخش می‌شود و فیلم انیمیشن جزیره گنج، فردا ساعت 21 از این شبکه تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «سرعت»، «خدایا بزرگی تو»، «هربی پرواز می‌کند»، «ناتینگ هیل» و «شهر دیوانه» فردا ساعت 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها