با اشاره به ضرورت سالمسازی محیط سازمان‌ها مطرح شد

نماینده مجلس: تفکیک جنسیتی کاری بیهوده است

قالیباف:مخالف تفکیک جنسیتی هستم

شهردار تهران گفت: با مسئله تفکیک جنسیتی مخالفم و آنچه را که دنبال می کنم آنگونه نیست که برخی عنوان می کنند.
کد خبر: ۷۱۰۰۲۹
قالیباف:مخالف تفکیک جنسیتی هستم

محمدباقر قالیباف امروز(سه شنبه) در اجلاس اساتید در سالن صبای مشهد اظهار کرد: من در صحبتها در نماز جمعه اعلام کردم که با تفکیک جنسیتی مخالفم. برخی گفتند قالیباف بعد از انتخابات غیرت پیدا کرده در حالی که همه این حرف ها کذب است و در این مساله من گفته ام که کرامت بانوان برای ما در اولویت است.

وی ادامه داد: برخی با جوسازی و بیان سخنان کذب اعلام کردند که قالیباف منشی خانم در شهرداری نمی‌خواهد و من در سال 85 گفتم که 10 درصد مدیران در شهرداری باید خانم باشند و ابلاغ کردم و نوشتم بکارگیری بانوان به عنوان منشی در شهرداری ممنوع است زیرا به دنبال حفظ کرامت بانوان بودم و این هدف‌گذاری بر اساس سبک زندگی اسلامی دنبال شد.

قالیباف با تاکید بر اینکه ما امروز در دهه پیشرفت و عدالت قرار داریم، افزود: دو عنصر فرهنگ و اقتصاد همواره مورد توجه مقام معظم رهبری بوده است و در این میان سبک زندگی اسلامی می تواند ما را در دو مقوله فرهنگ و اقتصاد به موفقیت برساند.

شهردار تهران بیان کرد: سبک زندگی اسلامی نباید مورد غفلت باشد، زیرا ما راهی جز حرکت در مسیر سبک زندگی اسلامی و تشکیل دولت اسلامی نداریم و برای تحقق این امر نیازمند دو عنصر مهم و حیات بخش نظیر تمدن نوین اسلامی و اتکاء به سرمایه مردمی هستیم.

وی تصریح کرد: در هر برنامه ریزی اگر مردم در رأس نباشند، محکوم به شکستند و نظام اسلامی همواره با مشارکت و کمک مردم توانسته به موفقیت های بزرگی دست یابد، همانطور که در انقلاب اسلامی و جنگ 8 ساله با کمک مردم به پیروزی رسیدیم، بنابراین رسیدگی به مبحث فرهنگ و اقتصاد و حرکت در مسیر سبک زندگی اسلامی نیازمند مشارکت مردم است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها