سرنوشت ملی پوش جوان فوتبال ایران چه می شود

بازار گرمی انصاری فرد با کمک اسپانیایی ها؟!

جام جم ورزشی: تنه ریف اسپانیا دو هفته است که اعلام کرده انصاری فرد را نمی خواهد، حال این سوال به وجود می آید که چرا در دو روز گذشته اعلام شد که این تیم به دنبال بستن قرارداد با انصاری فرد است؟!
کد خبر: ۷۰۷۲۷۸
بازار گرمی انصاری فرد با کمک اسپانیایی ها؟!

به گزارش جام جم ورزشی ، نمی دانیم این اتفاق عجیب را باید به پای همان بازارگرمی های پایان فصل نوشت یا خیر. دو فصل پیش کریم انصاری فرد در آستانه لیگ دوازدهم مدام از پیشنهادهای آلمانی اش گفت و اینکه دیگر نمی خواهد در لیگ ایران بازی کند اما در نهایت مشخص شد او پیشنهاد بوندسلیگایی ندارد که هیچ، اصلا به خاطر مشکل سربازی نمی تواند در تیم های خارجی بازی کند.

فصل گذشته هم اعلام شد بوخوم، تیم مطرح بوندسلیگایی و یک تیم هلندی کریم انصاری فرد را می خواهند اما سایت باشگاه بوخوم این خبر را تکذیب و برای منتشر کنندگان آن اعلام تاسف کرد تا مهاجم تیم ملی ایران راهی تراکتورسازی شود.

حال نوبت به لیگ چهاردهم رسیده است. گفته می شد تنه ریف تیم دسته دومی اسپانیا انصاری فرد را می خواهد که البته این خبر درست بود. اما این باشگاه اسپانیایی پس از بررسی ها متوجه شد انصاری فرد قیمت بالایی دارد و علاوه بر آن در میانه های فصل باید به استرالیا برود تا به همراه تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا شرکت کند بنابراین دو هفته پیش قید این بازیکن را زد. اما در دو روز گذشته برخی رسانه ها اعلام کردند تنه ریف انصاری فرد را می خواهد، تیمی که دو هفته پیش عذر او را خواسته بود. انتشار این خبرها چه معنایی می تواند داشته باشد؟!

انصاری فرد فصل گذشته با کمک آلمانی ها و هلندی ها بازارگرمی کرد و در این فصل هم با کمک اسپانیایی ها!

بازار گرمی یک فصل، دو فصل، دیگر برای فصل سوم شاید قدری مضحک به نظر می رسد. به هر حال باید دید زمان چه سرنوشتی را برای این ملی پوش فوتبال ایران رقم خواهد زد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها