محمد خزایی دبیر سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم دفاع مقدس از رونمایی بسته «سی سال سینمای دفاع مقدس» همزمان با آغاز این جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۷۰۴۵۱۵

به گزارش مهر، خزایی با اشاره به این‌که در بسته فیلم‌های دفاع مقدس 30 فیلم شاخص در آن گردآوری شده است، افزود: این بسته با همت موسسه رسانه‌های تصویری آماده شده و همزمان با برگزاری جشنواره فیلم دفاع مقدس در تهران رونمایی خواهد شد. او ادامه داد: فیلم‌هایی که برای این بسته در نظر گرفته شده از میان مهم‌ترین و شاخص‌ترین آثار سینمای دفاع مقدس در سال‌های اخیر انتخاب شده است.

به گفته خزایی، فیلم‌ها به شش زبان زنده دنیا ترجمه شده‌اند و به صورت زیرنویس قابل استفاده ‌است تا مخاطبان بین‌المللی هم بتوانند با آثار سینمای دفاع مقدس ایران و فرهنگ مقاومت در کشورمان آشنا شوند. دبیر جشنواره مقاومت یادآور شد: موسسه‌ رسانه‌های تصویری پیش از این، بسته‌هایی را با عنوان آثار کارگردانان شاخص سینمای ایران منتشر کرده بود و خلأ فیلم‌های ایرانی با مضمون دفاع مقدس در این میان احساس می‌شد که با همت این موسسه این کار هم انجام شد تا آرشیو قابل قبولی از فیلم‌های شاخص دفاع مقدس در حوزه شبکه نمایش خانگی در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد.پیش از این موسسه رسانه‌های تصویری بسته فیلم‌های چند نسل از کارگردان سینمای ایران از جمله مسعود کیمیایی، رسول ملاقلی‌پور و کیومرث پوراحمد را در شبکه نمایش خانگی عرضه کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها