کارمند خطاکار بانک که با افتتاح حساب‌های جعلی، یک میلیارد و 61 میلیون تومان اختلاس کرده بود، از سوی پلیس آگاهی استان فارس دستگیر شد.
کد خبر: ۷۰۱۳۷۱

فرمانده انتظامی استان فارس در این باره به جام‌جم گفت: هفته گذشته نماینده حقوقی یکی از بانک‌های شیراز با حضور در اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با ارائه شکایتی عنوان کرد، هنگام بررسی حساب‌های مالی اطلاع یافته‌اند تغییراتی در فاکتورهای ثبت شده در بایگانی وجود دارد و یک میلیارد و 61 میلیون تومان از حساب بانک برداشت غیرقانونی شده است.

سردار احمدعلی گودرزی افزود: با تشکیل پرونده و دستور قضایی، تحقیقات پلیس آغاز و ماموران در ادامه جستجو‌ها ردپای یکی از کارمندان را در این اختلاس به دست آوردند.

وی یادآور شد: کارمند فراری بانک تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دو روز پیش دستگیر شد. متهم با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی به اختلاس از بانک اعتراف کرد و گفت: با سندسازی و افتتاح حساب‌های جعلی در چند ماه یک میلیارد و 61 میلیون تومان از بانک سرقت کردم.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطر نشان کرد: با اعتراف این کارمند خطاکار، دستور قضایی مبنی بر توقیف پول‌های سرقتی از حساب متهم و بازگشت آن به حساب بانک صادر شد.

با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها