مردی که به بهانه ازدواج اقدام به قتل زنجیره‌ای زنان در کردستان کرده بود، پس از دستگیری جزئیات قتل‌ هولناک زنان را فاش کرد.
کد خبر: ۷۰۱۳۶۶

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در سال 92 پرونده قتل زن جوانی در کردستان در دستور کار ماموران قرار گرفت. تحقیقات معلوم کرد زن جوانی توسط مردی که با او ارتباط داشت، به قتل رسیده و جسدش در بیابان سوزانده شده بود.

کارآگاهان پلیس موفق شدند، قاتل را از طریق آخرین تماس‌های مقتول شناسایی و دستگیر کنند. پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی وی به قتل زن جوان اعتراف و محل رها کردن جسد را به پلیس نشان داد. ماموران انتظامی استان کردستان پس از حضور در محل جنایت جمجمه و دو مچ پا متعلق به زنی را یافته و برای تطبیق این اعضا با زن مقتول آن را به آزمایشگاه پزشکی قانونی فرستادند و از خانواده مقتول خواستند برای تست DNA به آزمایشگاه مراجعه کنند.

پس از اعلام جواب آزمایش مشخص شد که DNA بقایای جسد متعلق به این زن کشته شده نیست و حکایت از جنایتی دارد که احتمالا از سوی مرد متهم انجام شده است.

در پی این موضوع، کارآگاهان پلیس آگاهی با مرور پرونده‌های گذشته ذهنشان معطوف پرونده زن گمشده‌ای در سال 91 شد که پس از خارج شدن از خانه دیگر پیدا نشد و پرونده‌اش به نتیجه نرسیده بود.

ماموران پس از دست یافتن به این پرونده با هماهنگی قضایی، پدر زن فقدانی را به آزمایشگاه پزشکی قانونی برده و از او تست DNA گرفتند که مشخص شد بقایای جسد متعلق به فرزندش است.

در حالی که فرضیه‌های پلیس نشان می‌داد، این دو قتل با یکدیگر مربوط است،کارآگاهان شروع به جمع‌آوری مدارک و مستندات خود برای کشف راز این قتل کردند.

دیری نگذشت که اوایل سال 93 پرونده به سرانجام رسید و قاتل دستگیر شده پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیسی، پرده از راز قتل هولناک زن جوان دیگری برداشت.

قاتل در اعترافات تکان‌دهنده‌اش گفت: اوایل سال 91 با زن جوانی به‌واسطه دختر 9 ساله‌اش در پارک سنندج آشنا شدم و به او پیشنهاد ازدواج دادم. همین پیشنهاد باعث شد تا او به خانه من بیاید.متهم افزود: پس از چند مرتبه رفت و آمد زن جوان و رابطه نامشروع، ‌در آخرین مرتبه که او به منزلم آمد، از من خواست تا با او ازدواج کنم و تهدید کرد چنانچه از این کار اجتناب کنم از من شکایت خواهد کرد.

قاتل شیطان صفت گفت: من نیز که از صحبت‌های زن جوان عصبانی شده بودم سرش را چند مرتبه به سنگ آشپزخانه کوبیدم و او را به قتل رساندم و سپس طلاهایش را که شامل یک حلقه النگو، یک جفت گوشواره و یک حلقه انگشتر نقره می‌شد، برداشته و جسد را به زمین‌های خالی از سکنه و کم تردد در حاشیه شهر منتقل کردم.

وی ادامه داد: با جمع‌آوری چوب جسد را آتش زده و تمام وسایل همراه او از قبیل، گوشی و کیف زنانه را سوزاندم و چون جمجمه و دو مچ پای زن جوان نسوخته بود آنها را در همان زمین‌ها دفن کرده و بقیه جسد را در داخل گونی ریخته و در سطل زباله شهرداری انداختم.

قاتل گفت: طلاهای مقتول را نیز داخل آجرهای داخل حیاط منزلم مخفی کردم و چون به همین شیوه جسد متعلق به فقدانی اول را نیز سوزانده بودم در کنار بقایای جسد اول دفن کردم و زمانی که توسط مأموران آگاهی دستگیر شدم اشتباها محل جسد مقتول دوم را به پلیس نشان دادم.

در ادامه مأموران با هماهنگی بازپرس پرونده به منزل قاتل اعزام و با راهنمایی‌های او یک حلقه النگوی طلا متعلق به مقتول دوم را که داخل دیوار حیاط منزل ماهرانه جاسازی و روکشی از ماسه و سیمان روی آن کشیده شده بود کشف و برای شناسایی به اولیای دم و بستگان مقتول نشان داده شد که از سوی آنها تائید شد.

کشف سومین قتل زنجیره‌ای در کردستان

ماموران پلیس آگاهی در دیگر تحقیقاتشان از آنجایی که می‌دانستند جنایت‌های این مرد بیش از دو مورد است، موفق شدند از قتل یک زن چهل ساله دیگر که متهم کشته بود، رازگشایی کنند.

قتل این زن در اوایل سال 92 با شگرد پیشنهاد ازدواج و ایجاد رابطه نامشروع رخ داده بود و قاتل سریالی در آخرین ملاقاتش این زن را نیز به روش دیگر قربانیان کشته و بقایای جسدش را پس از سوزاندن مقابل در منزلش دفن کرده بود. پلیس توانست با راهنمایی متهم بقایای جسد این زن را نیز کشف کند.

سردار خرم نیا فرمانده انتظامی کردستان در این باره گفت: تحقیقات کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی در این رابطه و کشف دیگر جنایت‌های احتمالی این مرد شیطان صفت ادامه دارد.

وی افزود: پرونده این متهم برای بازسازی صحنه جنایت‌ها به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها