به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، شبکه‌های مختلف تلویزیون علاوه بر نمایش فیلم‌های سینمایی، برنامه‌های ترکیبی و جُنگ‌های شاد را هم تدارک دیده‌اند.
کد خبر: ۷۰۰۲۴۸

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه یک از امروز برنامه‌های ویژه‌‌ای را به نمایش می‌گذارد.

ویژه‌برنامه‌ عید فطر از ساعت 23 و 30 دقیقه آغاز می‌شود و تا ساعت یک و 30 دقیقه بامداد ادامه خواهد داشت. دعوت از بازیگران سریال مدینه و بازیکنان تیم ملی والیبال و بسکتبال از بخش‌های این ویژه برنامه‌ است.فریدون آسرایی و شهاب رمضان هم از جمله خواننده‌هایی هستند که قرار است شب عید فطر مهمان خانه‌های مخاطبان شبکه یک شوند.

ویژه برنامه‌های دیگر روزهای شبکه یک از ساعت 11 و 20 دقیقه تا 13 و 10 دقیقه به‌صورت زنده از شبکه یک پخش خواهد شد.

ویژه‌برنامه‌های شبکه دو هم در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه پخش می‌شود. فیتیله عیدا تعطیله، کوی محبت، کلاه قرمزی و شب‌های روشن برخی از این ویژه‌برنامه‌ها هستند که برای این ایام تدارک دیده‌ شده‌اند. ویژه‌برنامه کلاه قرمزی سه‌شنبه ساعت 21 و 30 دقیقه پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت 11 خواهد بود.

نبش جنت‌آباد برای چهار روز تدارک دیده شده که پخش آن بعد از اخبار شبانگاهی از شبکه سه خواهد بود.

شبکه تهران ویژه‌برنامه «روی ماه» را برای چهار شب تدارک دیده که هر شب ساعت 21 تقدیم علاقمندان می‌شود. از دیگر برنامه‌‌های شبکه تهران برای ایام عید می‌توان به زنگ تفریح و دوربین مخفی اشاره کرد. سری جدید برنامه دستان به مناسبت عید سعید فطر با حضور اهالی موسیقی از شبکه آموزش پخش می‌شود. امروز حسام‌الدین سراج مهمان این برنامه است و از فردا تا جمعه نیما مسیحا، حمید حامی، ناصر وحدتی و علی قمصری به این برنامه می‌آیند.دستان ساعت 21 پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها