تنها فرزند جهان پهلوان غلامرضا تختی در واکنش به برخی اخبار و اطلاعات درباره درگذشت مادرش گفت: متاسفانه روز سه‌شنبه پس از درگذشت مادرم،‌ برخی رسانه‌ها به انتشار مطالبی پرداختند که به هیچ عنوان صحت ندارد.
کد خبر: ۶۸۵۸۸۸

به گزارش مهر، بابک تختی درخصوص انعکاس نادرست خبر درگذشت مادرش افزود: متاسفانه برخی رسانه‌ها اعلام کردند مادرم مدت‌ها در خانه سالمندان بوده و در هشتاد سالگی از دنیا رفته که این مساله به هیچ عنوان صحت ندارد. مادرم مرحوم توکلی متولد 1325 بود که فقط در دو ماه پایانی زندگی خود به دلیل شدت بیماری، در بیمارستان ایرانمهر بستری شد.

وی ادامه داد: مادرم همواره در منزلش زندگی می‌کرد و یک پرستار نیز از وی مراقبت می‌کرد. هیچ‌گاه در خانه سالمندان نبود. او تا دو ماه پیش نیز در منزل خودشان بود، اما به سبب شدت بیماری، در بیمارستان بستری شد. فرزند جهان پهلوان تختی با اظهار گلایه از برخی منابع خبری که بدون اطلاعات کافی در این خصوص اخباری منتشر کرده‌اند، افزود: بهتر بود این عزیزان رسانه‌ای، پیش از هر اقدامی با من یا یکی از اعضای فامیل مرحوم مادرم تماس می‌گرفتند تا اطلاعات نادرستی منتشر نمی‌شد.

تختی همچنین گفت: مادرم آن‌قدر دوست و فامیل در تهران داشت که همواره کنارش باشند و از او عیادت کنند، پس نمی‌دانم چطور گفته‌اند او در سال‌های پایانی زندگی خود در تنهایی و در خانه سالمندان زندگی کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها