علیرضا زاکانی، نماینده مجلس در جمع پاسداران سپاه نینوا با اشاره به اظهارات اخیر علی یونسی، دستیار رئیس‌جمهور گفت که اظهارات یونسی کاربرد انتخاباتی دارد و جنس او نیز مانند مشایی است، ولی راه به جایی نمی‌برد.
کد خبر: ۶۷۷۶۲۲

تغییر استاندار البرز

قائم‌مقام وزیر کشور از تغییر استاندار البرز خبر داد. حسینعلی امیری به فارس گفته است:‌ وزارت کشور در ارزیابی‌هایی که داشت به این نتیجه رسید که سیدطاهر طاهری، استاندار فعلی البرز نتوانسته نظر دولت را تأمین کند. امیری به تسنیم هم گفته است که تغییر استاندار البرز پس از آن به هیأت وزیران پیشنهاد شد که وزارت کشور در جریان بررسی عملکرد استانداران به شاخص‌های مورد نظر در برنامه‌های طاهری نرسید. سید حمید طهایی دیشب به عنوان استاندار جدیدالبرز معرفی شد.

حکم بابک زنجانی «کمتر از اعدام» نیست

در حالی‌که فضای پرونده‌های مربوط به مفاسد اقتصادی تحت تاثیر اعدام مه‌آفرید امیرخسروی است، امیرعباس سلطانی، عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی در مجلس در گفت‌وگو با انتخاب گفت که حکم بابک زنجانی کمتر از اعدام نیست و حتی بیشتر از مه‌آفرید مشکل دارد. او تاکید کرده که زنجانی مانند رضا ضراب در ترکیه آزاد نخواهد شد. وی یادآور شده است: قطعا اموال زنجانی در ایران جوابگوی بدهی‌های او نیست و سرمایه خارج از کشور او نیز براحتی قابل ضبط نخواهد بود. وی اضافه کرد: قوه قضاییه ظرف یکی دو ماه آینده باید تکلیف بابک زنجانی را مشخص کند.

مدیر مسئول «بهار» مجرم شناخته شد

دادگاه رسیدگی به اتهامات مدیرمسئول روزنامه بهار با شکایت دادستانی تهران در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد و هیات منصفه مطبوعات، متهم را مجرم شناخت و مستحق تخفیف ندانست. به گزارش ایرنا‏، این درحالیست که روزنامه بهار پیشتر توسط همین شعبه به دلیل برخی اتهامات به شش ماه توقیف محکوم شده بود.

مقام آمریکایی: یقین دارم به توافق می‌رسیم

یک مقام ارشد آمریکایی به روزنامه واشنگتن‌پست گفته با وجود باقی بودن شکاف‌های مهم میان ایران و کشورهای 1+5 بر سر برنامه هسته‌ای ایران، مذاکرات در مسیری جدی جریان دارد و روند نگارش توافق​نامه جامع بزودی آغاز خواهد شد. به گزارش تابناک، این مقام ارشد آمریکایی که نخواسته نامش فاش شود، تاکید کرده: من یقیناً اطمینان دارم که ما می‌توانیم تا بازه زمانی بیستم ژوئیه روند توافق را کامل کنیم.

دفاع رضایی از تیم هسته‌ای

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این‌که خط قرمز همه دولت‌ها منافع ملی است، گفت: تیم فعلی مذاکرات هسته‌ای ایران از دیپلمات‌های مجرب و کارشناسان متعهدی تشکیل شده که در پی حفظ منافع ملی کشور هستند و ما به فرزندان کشور در میدان مذاکرات ایمان داریم.

هراتی بازهم خبرساز شد

مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) از عبدالحسین هراتی که چندی پیش به‌عنوان مدیرکل اسناد و مدارک دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شده بود، شکایت کرد. هراتی همان فردی است که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز انتصاب وی را به عنوان مشاور خود تکذیب کرده بود. به گزارش تسنیم، هراتی با انتشار مقاله‌‌هایی در رسانه‌ها و سایت‌های معاند نظام به هتاکی علیه نظام و بنیانگذار کبیر انقلاب پرداخته است.

آیت‌الله وحید خراسانی: توهین به مقدسات مذاهب جایز نیست

آیت‌الله وحید خراسانی تاکید کرد که توهین به مقدسات مذاهب و سب و لعن علنی جایز نیست. به گزارش نسیم، این مرجع تقلید شیعه در دیدار آیت‌الله اراکی، رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی افزود: رفتار پیغمبر و امیرالمومنین جایی برای حرکت‌های تکفیری و این تندی‌ها باقی نمی‌گذارد.

آخرین خبرها از متهم ردیف دوم فساد 3000 میلیاردی

غلامعلی ریاحی، وکیل‌مدافع متهم ردیف دوم پرونده فساد بزرگی مالی گفت که با درخواست اعاده دادرسی موکلم موافقت شده است. به گزارش انتخاب، او توضیح داد: درخواست اعاده دادرسی «بهداد بهزادی» یکبار از سوی دیوان عالی کشور رد شده بود که پس از درخواست مجدد، با اعاده دادرسی وی موافقت شد.

توضیح دستگاه قضایی درباره سخنان اژه‌ای

قوه قضاییه به دنبال سخنرانی چهارشنبه گذشته دادستان کل کشور در مجلس، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی قوه قضاییه، این قوه در توضیح خبر سخنرانی دادستانی کل کشور در مجلس آورده که در گزارشی که محسنی اژه‌ای به نمایندگان ارائه داده، به تعقیب برخی از مقامات پیشین قوه قضاییه در سطح معاون و رئیس پیشین حفاظت و اطلاعات اشاره شده که متأسفانه برخی از رسانه‌های داخلی و خارجی با حذف کلمه پیشین در متن خبر موجبات شائبه در اذهان عمومی نسبت به مقامات فعلی قوه قضاییه را فراهم کرده‌اند.

در این توضیحات تاکید شده که افراد اشاره شده در این گزارش از قوه قضاییه منفک شده و در ده سال گذشته هیچ گونه سمتی در دستگاه قضایی نداشته و ندارند.

عارف: این بحث‌ها زود است

محمدرضا عارف در خصوص احتمال سرلیستی خودش به همراه حجت‌الاسلام ناطق نوری و دکتر محمد علی نجفی در انتخابات پیش روی مجلس گفت: این بحث‌ها خیلی زود است و بیشتر سلایق و نظر افراد است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها