یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

فولاد در اندیشه صعود تاریخی

مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا درحالی فردا چهارشنبه با برگزاری 4 مسابقه به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۶۷۳۱۴۵
فولاد در اندیشه صعود تاریخی

سایت جام جم ورزشی - دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا فردا چهارشنبه با برگزاری 4 دیدار در شرق و غرب آسیا به پایان می‌رسد می‌شود که در پایان این دیدارها چهره کامل تیم‌‌های صعود کننده به مرحله یک‌چهارم نهایی این دوره از مسابقات مشخص خواهد شد.

در یکی از این دیدارها که برای فوتبال و مردم ایران خصوصا خوزستانی‌ها اهمیت دارد، تیم فولاد در ورزشگاه خانگی میزبان تیم السد قطر است، تیمی که با ستاره‌هایی همچون رائول گونزالس و تاباتا به فکر رسیدن دوباره قهرمانی در آسیا است. این دو تیم که در قطر به تساوی بدون گل رضایت دادند و تنها مسابقه‌ای دور رفت که با پیروزی همراه نشد، را رقم زدند، برای صعود به مرحله بعدی به فکر موفقیت برابر رقیب خود هستند.

در این بین شاگردان حسین فرکی به عنوان قهرمان لیگ و تنها نماینده باقی‌مانده از ایران در این جام، در ورزشگاه خانگی به مصاف السد می‌روند و نمی‌خواهند در خانه از صعود محروم شوند. فولادی‌ها برای رسیدن به جمع 8 تیم برتر آسیا باید در این بازی پیروز شوند اما قطری‌ها با تساوی با بیش از یک گل یا پیروزی به مرحله بعد می‌رسند.

بازیکنان قهرمان لیگ ایران که در بازی رفت به خوبی دو ستاره السد یعنی تاباتا و رائول را کنترل و نفرات دیگر این تیم قطری را مهار کردند، در دیدار برگشت هم در کنار دقت در امور دفاعی، می‌بایست موفق به فتح دروازه السد شوند. البته توجه به عملکرد ضعیف این تیم در بازی‌های خارج از خانه امسال، یعنی شکست‌های سنگین 5 بر صفر برابر الهلال عربستان و 4 بر صفر مقابل سپاهان و تساوی مقال الاهلی، می‌توان امیدوار بود که فولاد هم شانس رسیدن به گل و در نهایت پیروزی در این مسابقه را دارد.

حال باید دید فولادی‌های می‌توانند به روند خوب خود در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهند و با پشت سرگذاشتن السد به جمع 8 تیم برتر جام برسند یا با ناکامی مقابل السد، وداع تلخی با جام دوازدهم خواهند داشت.

در دیگر دیدارهای روز دوم از دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی، وسترن سیدنی استرالیا در حالی میزبان سانفرس هیروشیما ژاپن است که بازی رفت را با نتیجه 3 بر یک به میهمانش باخته است. اف‌سی سئول کره‌جنوبی هم که در بازی رفت در زمین کاوزاکی ژاپن به برتری 3 بر 2 دست یافت، در بازی برگشت برای صعود به یک تساوی نیاز دارد.

آخرین مسابقه مرحله یک‌هشتم نهایی هم دیدار الاهلی عربستان و بنیادکار ازبکستان که در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض برگزار می‌شود. بازی رفت با برتری الهلال در زمین بنیادکار همراه شد و این تیم ازبکستانی برای صعود کار سختی را در عربستان پیش رو خواهد داشت.

برنامه دیدارهای دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:
سه‌شنبه - 23 اردیبهشت‌ماه:
* پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی - جئونبوک موتورز کره‌جنوبی، ساعت 14، ورزشگاه استیل یارد شهر پوهانگ
* گوانگژو اورگرانده چین - سرزو اوزاکا ژاپن، ساعت 15:30، ورزشگاه تیانه شهر گوانگژو
* العین امارات - الجزیره امارات، ساعت 19:30، ورزشگاه بن زاید شهر العین
* الشباب عربستان - الاتحاد عربستان، ساعت 21:15، ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض

چهارشنبه - 24 اردیبهشت‌ماه:
* وسترن سیدنی استرالیا - سانفرس هیروشیما ژاپن، ساعت 13، ورزشگاه پاراماتا شهر سیدنی
* اف‌سی سئول کره‌جنوبی - کاوزاکی ژاپن، ساعت 14، ورزشگاه جام جهانی سئول
* فولاد خوزستان - السد قطر، ساعت 18:30، ورزشگاه غدیر اهواز
* الاهلی عربستان - بنیادکار ازبکستان، ساعت 21:30، ملک فهد شهر ریاض(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها